Catatan

Tunjukkan catatan dari Januari, 2015

Penemuan Makhluk Aneh Di Serawak Di Sahkan Oleh Perbadanan Perhutanan Sarawak (SFC)

Imej
Kuching – Perbadanan Perhutanan Sarawak (SFC) mengesahkan binatang misteri yang ditemui pekerja ladang sawit di Bintangor, Sibu, pagi semalam, adalah Beruang Matahari.

Baca sini:
Menakutkan Pekerja Ladang Di Terkam Makhluk Aneh Di Sibu,Serawak

Pengesahan itu dibuat selepas rakaman video berdurasi seminit 25 saat mengenai penemuan bintang itu tersebar dan menjadi viral dalam laman sosial sejak beberapa hari lalu.
Pengurus Komunikasi Korporat SFC Elaine Tan berkata, binatang terbabit dilaporkan mengalami pelbagai penyakit menyebabkan berat badan menurun secara mendadak. “Pasukan SFC akan mencari untuk menyelamatkan haiwan itu esok. Ini kerana kami tidak dapat masuk ke ladang berkenaan berikutan sebahagiannya masih ditenggelami air,” katanya. Sebelum ini, sekumpulan pekerja warganegara Indonesia terkejut apabila menemui binatang pelik ketika bekerja di sebuah ladang kelapa sawit di Jalan Bintangor-Sibu. 

Binatang itu, dipercayai muncul secara tiba-tiba ketika mereka sibuk bekerja pada 10 pagi, …

Menakutkan Pekerja Ladang Di Terkam Makhluk Aneh Di Sibu,Serawak

Imej
Sibu:Sekumpulan pekerja Indonesia terkejut, apabila terserempak seekor haiwan pelik di sebuah ladang kelapa sawit di Jalan Bintangor-Sibu, pada pagi semalam.

Seorang pekerja itu yang dipetik The Borneo Post berkata, makhluk berkenaan muncul secara tiba-tiba dan cuba menerkam mereka yang sedang sibuk bekerja, kira-kira jam 10 pagi Jumaat. Bimbang dengan keselamatan mereka, salah seorang pekerja tersebut bertindak memukul makhluk berkuku tajam itu sehingga pengsan.
“Kami terkejut. Tak ada orang yang pernah nampak makhluk seperti ini. Ia mungkin spesis beruang yang jarang ditemui.
“Apabila ia sedar, kami halau ia kembali ke hutan,” kata pekerja itu sambil menambah, mereka tidak memaklumkan pihak berkuasa berhubung kejadian itu. “Apabila haiwan itu sedar semula, kami menghalaunya kembali ke dalam hutan,” ujarnya kepada pemberita di sini, semalam.
Beliau berkata, ia merupakan kali pertama mereka melihat haiwan pelik yang tidak diketahui spesiesnya itu.
Namun, beberapa pekerja ladang sawit terbabit…

Majalah Di Edit,Penampilan Kate Middleton Nampak Aneh

Imej
Kate Middleton merupakan salah satu wanita sempurna di dunia ini. Menikahi seorang putra dan mempunyai anak yang sangat comel. 


Tak hanya dari segi kehidupan, dari segi penampilannya sering menjadi inspirasi fashion.


Kisah hidupnya yang nyaris umpama negeri dongeng itu juga menjadi inspirasi banyak orang. Tak hairan jika namanya semakin bersinar dan ramai dibicarakan publik.
Karena semua itu juga, Kate sering menghiasi cover berbagi majalah seperti ternama dunia seperti People dan Vanity Fair. Beberapa waktu yang lalu, wajahnya terlihat menghiasi salah satu cover majalah di Australia, Women's Day. Namun, dalam fotonya kali ini rupanya menimbulkan sedikit kontroversi . Bukan karena foto tersebut terlihat jelek atau ia menuturkan kata-kata yang salah, tapi foto itu di edit!

Tapi anehnya, foto editan di majalah tersebut bukan memperlihatkan Kate yang semakin cantik, tapi malah membuat Kate terlihat aneh. Tentu saja majalah itu banyak di kritik oleh publik yang tidak dapat menerimanya. Peru…

Anak Awie Dedah Penipuan Terkini Rozana Misbun

Imej
Anak Sulung Awie Dedah Penipuan Rozana Misbun, Sedia Jadi Saksi

Puteri Aleeya Antasha merupakan anak sulung penyanyi Awie yang kini sedang naik turun mahkamah akibat kesnya dengan isteri Rozana Misbun.



Puteri Aleeya Antasha yang kini berusia 15 tahun menceritakan pengalamannya sendiri hidup bersama Rozana Misbun.

Ini kenyatan dari Rozana Misbun: (temubual bersama mStar)




Kenyataan Rozana MisbunBagi anak gadis ini, kenyataan Rozana Misbun ternyata banyak penipuan dan dia sedia menjadi saksi utnuk menceritakan kisah sebenar sekiranya diperlukan.

Ini pula kisah dari pengalaman sendiri Puteri Aleeya Antasha:




Kenyataan Puteri AleeyaUntuk pengetahuan Puteri Aleeya Antasha merupakan anak sulung Awie bersama bekas isteri, Arni Nazira. Mereka bercerai pada 16 Oktober 2006 dan dikurniakan 2 anak perempuan Puteri Aleeya dan juga Puteri Aleefa





sumber:hotlipscorner

IBU PAKSA Anak Gadis Sumpah Atas Al-Quran Untuk Membuktikan Masih Dara

Imej
Hati dan perasaan NR (61), penduduk yang tinggal dikawasan Kelurahan Sukarami, Palembang, Sumatera Selatan, hancur, selepas mengetahui anak perempuannya berinisial VI (17) yang masih duduk di bangku sekolah menengah vokasional (SMK) menjadi mangsa rogol.

Kes ini terbongkar, setelah salah satu keluarga VI yang mempunyai deria keenam, atau sering disebut bomoh yang melihat VI.

 Sepupunya tersebut menyebutkan, VI sudah tiada dara lagi.Namun, VI sempat menafikan dakwaan tersebut. Ibu mangsa, NR, yang mendengar kenyataan tersebut, langsung mengambil Al-quran dan meminta VI untuk bersumpah.

Merasa tidak pernah diperkosa, VI akhirnya mengaku bila dia sudah tak suci lagi, kerana pernah diperkosa oleh bekas teman lelakinya Jorvis (23)

"Pada mulanya diterawang oleh sepupu. Katanya, saya tidak dara. Saya mengatakan tidak, lalu disuruh sumpah di atas Al-quran. Siapa yang nak mengangkat sumpah di atas Al-Quran? 

Jadi, saya jujur sudah diperkosa Jorvis," Kata VI kepada pegawai di Polresta Pale…

Luahan Hati Rozana Bila Di Tuduh Macam-macam Oleh Awie

Imej
Bergenang air mata ini membaca luahan hati Rozana Misbun, isteri kepada penyanyi rockers terkemuka, Awie. Pengorbanannya sebagai seorang ibu dan isteri memang amat besar.

Baru sahaja memenangi hak jagaan sementara terhadap anak-anaknya, Rozana Misbun masih tidak putus harapan untuk berbaik semula dengan Awie demi anak-anak. Namun jika itu bukan kemahuan Awie, Rozana rela dilepaskan. Kata Rozana:-


Kalau betul saya gagal memberikan kebahagiaan yang Awie cari selama ni, lepaskanlah saya dengan cara baik. Tapi demi kebajikan anak-anak, saya bersedia untuk berbaik dengannya dan duduk berbincang. Kita jadi kawan. Kalau benar Awie dah hilang rasa hormat pada saya sebagai manusia dan isteri, hormatilah saya sebagai ibu yang bersengkang nyawa untuk melahirkan anak-anaknya. Itu saja yang saya minta Respek dengan mana-mana suami/isteri yang sanggup berbaik semula demi anak-anak. Sememangnya ia adalah satu perkara yang sukar kalau hati sudah benci sesama sendiri. Namun untuk masa depan anak-anak, ia …

Dipenjara 7 Hari, Bekas Isteri Jimmy Shanley Dedahkan Sesuatu Yang Mengejutkan

Imej
Semalam, isteri pengacara radio terkenal Jimmy Shanley telah dikenakan hukuman penjara 7 hari kerana melanggar perintah mahkamah berhubung hak lawatan dan bermalam anaknya.



Menerusi sebuah blog hiburan terkenal telah berkongsi luahan dan pendedahan mengejutkan dari bekas isteri Jimmy Shanley iaitu Nursuhaila Eliani atau Suhaila.

Persengketaan antara Jimmu Shanley Norjahan Saleh, 33, dengan bekas isterinya Nursuhaila Eliani, 29 telah berlangsung bertahun lamanya. Pelbagai kenyataan telah dikeluarkan kedua belah pihak mengenai perkahwinan mereka yang berakhir dengan perceraian

Bagaimanapun, semalam, Suhaila telah dihukum penjara tujuh hari oleh Mahkamah Syariah Shah Alam selepas didapati sengaja ingkar perintah mahkamah berhubung hak lawatan dan bermalam anaknya.

Suhaila dikatakan gagal menyerahkan anak mereka, Zahrah Rania, 5, kepada Jimmy pada tiga tarikh
iaitu 16-18 April, 23-25 April dan 30 April-2 Mei 2013.


Suhaila memberitahu Sinar Harian bahawa dia akur dengan keputusan mahkamah walaup…

Lisa Surihani Mengaku Hamil Anak Pertama

Imej
SELEPAS tiga tahun menunggu akhirnya Yusry bakal bergelar bapa kepada anak yang bakal dilahirkan Lisa kelak. - Foto BH Online



KUALA LUMPUR: Spekulasi dan teka teki mengenai diri Lisa Surihani yang dikatakan sudah berbadan dua terjawab sebentar tadi apabila suaminya, Yusry Abdul Halim mengesahkan kebenarannya.

"Kami sudah berbincang mengenai perkara ini dan ya, dia sudah mengandung. Cuma ia masih terlalu awal dan sebab itu kami tidak mahu kecoh," kata Yusry yang duduk bersebelahan Lisa ketika temubual ini berlangsung.

Tambah Pengarah Cicakman 3 itu, ketika bertebaran cerita mengandung ini pelbagai teori muncul.

"Ada yang cakap itu dan inilah termasuk kononnya kami berdiam diri kerana akan terikat kontrak eksklusif dengan stesen TV.

"Tak ada eksklusif mana mana pun. Nanti bila kami bersedia bercerita lanjut, ia akan dikongsi bersama sama," katanya.

Lisa yang tersipu malu di sebelah Yusry mengakui bukan niat beliau untuk berselindung.

"Saya hanya ikut pandangan ora…

Padah Berwajah Sombong,Makcik Ini Terima Akibatnya

Imej
TELOK AIR TAWAR: Melihat papan tanda ini tertanya-tanya SK apa sebabnya nama gerai sebegitu rupa.
“Makcik Sombong” itulah nama sebuah gerai makanan yang terletak bersebelahan Pangkalan Udara Butterworth ini pastinya mencuit hati sesiapa sahaja.

Bagaimanapun nama gerai ini bukan sekadar dinamakan sebegitu semata-mata malah mempunyai kisah serta asal usul nama gerai tersebut demikian.

Menerusi Akhbar Sinar, tuan kedai Saiful Bahri, 43 menceritakan hal itu. 


“Dahulu kami berniaga di Bagan Lebai Tahir, waktu itu perniagaan makanan ini diuruskan arwah ibu yang mempunyai raut wajah yang garang, berat melemparkan senyuman, waktu itu ada pelanggan yang takut-takut untuk bertandang ke kedai makanan kami di sana.
“Jadi disebabkan itu, ada pelanggan yang memanggil nama kedai dengan gelaran Gerai Mak Cik Sombong dan gelaran itu kekal sehingga ke hari ini,” katanya.
Katanya, kedai asal mereka yang terletak di Bagan Tahir terpaksa ditutup dan kemudiannya berpindah ke Taman Senangan.

“Gerai makanan di sana…

KISAH KEMUNCULAN MALAIKAT BANTU PEJUANG MUJAHIDIN CHECHNYA DI MEDAN PEPERANGAN.. SUBHANALLAH !!!

Imej
Kisah Malaikat Muncul Membantu Mujahidin Chechnya Dalam Peperangan

Dalam berjihad di jalan Allah SWT, kejadian pelik dan aneh seringkali berlaku. Kejadian seperti ini sudah pun dirakam oleh Allah swt dalam al-Quran sejak 1,400 tahun yang lampau.



Peristiwa di Badar dan semasa di Perang Hunain menyaksikan segerombolan bantuan malaikat turun membantu Rasulullah saw dan para sahabat di medan perang. Kejadian aneh ini disaksikan sendiri oleh para sahabat dan terdapat kesaksian mereka terkandung dalam hadis sahih Bukhari dan Muslim.

Tiada yang mampu dikatakan selain daripada memanjatkan kesyukuran kepada Allah swt dan laungan takbir. Kejadian bantuan daripada tentera Allah ini turut sama berlaku di beberapa tempat terpilih seperti yang diberitakan berlaku di pergunungan Chenchya.

Inilah keistimewaan yang Allah swt berikan kepada pejuang-pejuang yang sentiasa meletakkan agama Allah di tempat paling atas berbanding perkara-perkara lain.

Tiada sebab untuk Allah swt tidak memberi pertolongan sekiran…

Isu Nafkah ... Rita Rudaini Titipkan Warkah Sedih Buat Anak-Anak

Imej
Semalam Rita Rudaini telah berjaya mendapatkan hak nafkah anak sebanyak RM 3 ribu dari bekas suaminya Aidil Zafuan.

Walaupun Rita Rudaini ada membuat permohonan yang lebih tinggi, namun pelakon ini bersyukur kerana berjaya mendapat RM3 ribu berbanding sebelum ini, hanya RM 2 ribu sahaja.





Balik dr court smlm mommy trus peluk ank2 syurga mommy...sebak syukur yg xdpt mommy ungkap kan...mengenangkan slama 3thn mommy berjuang utk dptkan hak2 ank2 syurga mommy...walaupon xbyk tp syukur pd ALLAH ...

penafian hak2 kamu akhirnya ada jawapan...walaupon apa yg mommy mintak tidak dpt tp syukur,itulah dan setakat ini lah rezeki ank2 mommy..krn sblm ni pihak sana berkeras cuma nk bg 2k sj xbole lebih dgn alasan dan jwpan 'pandai2 la belanja' ...


penafian hak ank2 itu cukup menyakitkan hati mommy..ayat itu buat semangat mommy makin bertambah utk perjuangkan lebih dr itu...mommy korbankn kerja mommy utk naik turun court..mungkin org luar xtau,klau ada tarikh2 court,mommy xbole nk ambik job krn bo…

Antara Bait Lagu Baru Yang Di Cipta Saari Amri Ada Kaitan Cinta Tidak Kesampaian Dengan Siti?

Imej
Semalam terbaca status penulis lirik terkenal

Saari Amri..

katanya dia ada buat satu lagu.
bunyi macam sedih je lagu


lagu tu khas untuk Album Zamani tapi

sebab keadaan Zamani yang tak terurus

dia bagi lagu tu pada Aris Ariwatan..
Memang rasa tak sabar sungguh nak dengar lagu terbaru ni...

Dibawah ini disertakan antaranya sedikit bait-bait lagu ini....sesuatu yang misteri terasa wujud dalam lagu tu...







Waktu dan saat ini.aku masih lagi dibayangi memory.

biarpun dah bermacam cuba ku padam kan namun datang dan datang.....

Tak semestinya jadi kenyataan apa yg di rancang. 

Dan baru aku tahu kini cinta kita hanya mainan lena.

bertahun semai setia bohong belaka......

Tak mengapa lah ku terima semua walau hati ku terkilan.

sudah tertulis barangkali.kau lahir untuk dia...



Itu antara bait2 lirik dari lagu Lahir Mu Untuk Dia..


Lagu Lahir Mu Untuk Dia ni

ada kena mengena jugak ke dengan Kisah Zamani dan Siti Nurhaliza??

itu tanya Saari Amri sendiri la..atau....sape nak jawab ni..



Ex-soldier back in town to find old flame

Imej
Holbrook: ‘Back then, it was rare to have mixed marriages as it was frowned upon.’


GEORGE TOWN: An old flame is burning brightly for a 69-year-old former British Army Dental Corps corporal who is now looking for the fiancee he left behind in this country more than 47 years ago.

“I last heard from Wan Jamilah Wan Hussein (Fiona) on Jan 24, 1968, when I received a letter from her saying that her father had agreed to our marriage. “It was the very last time I heard from her. She was the love of my life,” said Warren Holbrook. Recalling the first time he met Wan Jamilah, he said he was at a farewell party at the Mount Pleasure Hotel in June 1967. “The party was for a fellow army mate who was being posted back to the United Kingdom. Then, she walked in with her sister Nora and three guys. And she took my breath away. I was just wowed. Madly in love: Holbrook and Wan Jamilah dating in the late 1960s. “They were dancing and I later found her sitting by herself. I asked her for a dance and we just c…

I Have Failed As A Mother

Imej
As she watched her 13-year-old daughter having sex in a video, the mother blamed herself more than the girl.
She said that her first thought was to tell herself not to be angry with her daughter, who is now 15.



"I feel guilty because it's my fault for giving her a broken family," said Cindy (not her real name), who is divorced.
The mother and daughter cannot be identified as the girl could be the victim of a sexual offence.
Cindy, a real estate agent, added: "A broken family was not her choice. It's my fault, my mistake, for even allowing her to have a boyfriend at that time."
She had told the couple to avoid body contact, and the boy, then 16, had promised her that it would be a simple relationship.
"I allowed him, I welcomed him into my home. It was naive of me. I have failed as a mother."
Cindy said she found out about the three-minute video when she saw screenshots from it after her daughter's school contacted her about it last year.
But the impac…

Nostalgia Cinta Siti & Zamani:Lupakanah Siti

Imej
Kisah sebegini tidak salah kami pernah hangat diperkatakan satu ketika dahulu, namun tidak sangka pula sehingga ke hari ini, cerita yang sama mengenai perkara ini bagaikan tidak pernah tamat. 

Tindakan Saari Amri memuatnaik status mengenai Siti Nurhaliza seakan kembali mengundang cerita lama.


Menerusi laman sosial itu, Saari menulis kenyataan merujuk penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza tahu punca Zamani terlibat dengan gejala penangihan dadah.

Saari memberitahu, dia tidak berniat mencetuskan apa-apa isu sebaliknya ia timbul atas rasa simpati terhadap nasib yang menimpa vokalis kumpulan Slam itu.

“Saya kenal Zamani sejak dari awal dia mula menyanyi. Dia pun banyak menyanyikan lagu-lagu ciptaan saya dan kami memang rapat malah, saya sering juga banyak menghabiskan masa dengan dia. “Pernah satu ketika saya bertanyakan pada dia mengapa dia jadi begitu dan saya nasihatkan dia supaya melupakan Siti dan menjalani hidup dengan lebih baik tetapi Zamani seorang yang sangat setia. “Jadi,…

Misteri Aneh Lembaga Hantu Berjaya Di Rakam Channock,England

Imej
model slender man yang dibina semula berdasarkan
dakwaan saksi


Misteri penampakan hantu Slender Man pernah menjadi bualan hangat disekitar 80 an yang bertanggungjawab terhadap kehilangan ramai kanak-kanak dan didakwa muncul hampir disegenap pelusuk dunia.



Terbaru ianya muncul kembali kini di Cannock Chase in Staffordshire, England,

4 laporan penampakan hantu setinggi 8 kaki dikatakan muncul dikediaman penduduk dan menganggu ketenteraman mereka. Pye Green, Rugeley,


Christine Hamlett dan seorang lagi individu mendakwa mereka didatangai hantu yang memiliki ketinggian luarbiasa, berwarna hitam dan berkepala bulat yang terkenal dengan gelaran Slender Man.

Masing-masing memberikan laporan terperinci dan konsisten antara satu sama lain.







Seorang penyiasat Slender Man iaitu Lee Brickley berkata, mangsa yang didatangi hantu ini akan terasa lumpuh.

Ia berlaku ketika mangsa seperti terjaga dari tidur dan dapat melihat sekeliling walaupun pada dasarnya mangsa dalam keadaan masih tidur dan terasa sesuatu…

Kalau PM Kita Tak Gila Selfie, Tentu Ramai Tak Tahu Macam Mana Rupa PM Belanda.

Imej
Terkini...bukan zaman dulu-dulu...tak ada gambar tak merasalah nak tengok orang-orng kenamaan macam trend orang zaman sekarang




Apapun nasib baik ada PM kita...

Lihat bawah..

Cheseeee!!!

Apa hasilnya?



Nah...inilah hasilnya....
hoho..hensem juga kannn

BOLEH TUNJUK PADA ANAK-CUCU
Kalau takde gambar selfie, kitapun tak tahu mereka ada jumpa dan bincang bab ekonomi dunia.

Bunga Dan Tahi Versi Sharnaaz Dan Shila Amzah

Imej
Kita Baling Bunga, Dia Baling Tahi - Komen Sharnaaz Tentang Shila Amzah

Di program Melodi, Sharnaaz Ahmad ada ditemubual tentang satu tweet yang ditulisnya kepada Shila Amzah.



Sharnaaz hanya memberi ucapan tahniah kepada Shila Amzah namun dikatakan Shila Amzah memberi reaksi yang agak mengejutkan.

Dari temubual tersebut, Shila dikatakan membuat komen balas dengan memuatnaik satu video dengan menukar lirik Masih Aku Cinta kepada Tidak Aku Cinta

Ini komen Sharnaaz kepada Melodi:

“Kita baling bunga pada dia, dia baling taik pada kita. Nak buat apa, kan? Itu cara dia. Saya tak nak tengok kawan-kawan saya jatuh. Shila sudah berada pada satu tahap yang sangat-sangat tinggi. Saya dan keluarga saya semua sokong dia,”

Bagi Sharnaaz dia hanya memuatnaik tweet itu sebagai tanda sokongan dan sebagai kawan dan tidak ada niat lain. Sharnaaz juga akui memadam tweet tersebut setelah menerima panggilan dari pengurusnya keran arisau tanggapan orang ramai dengan tweet itu.



Terkini:Doktor Minta Ahli Keluarga TGNA Bersiap Sedia Hadapi Sebarang Kemungkinan

Imej
Diceritakan dlm tazkirah oleh AlFadhil Ustaz Ahmad Dasuki bin Abdul Rani (anak sedara TGNA), bhw doktor telah bagi taklimat PD ahli2 keluarga trdekat dn telah memaklumkan yg TGNA telah diserang oleh kuman ke paru2 dan dah sampai ke otaknya juga menyebabkan otaknya bengkak.
Doktor minta ahli keluarga brsiap mnghadapi sebarang kemungkinan. Beliau telah diberikan suntikan ubat pembunuh kuman (ubat yg paling kuat) oleh doktor yg merawatnya.

Menurut doktor yg merawatnya ubat ini tidak boleh diberikan ketika seseorang tu sedar, utk menyuntik ubat tersebut perlu dibiuskan dulu kerana ia akan menyakitkan pesakit. Setelah pengsan barulah ubat boleh disuntik.

Sesuatu yg ajaibnya, walaupun setelah TGNA pengsan dan ubat dimasukkan (dah dua mlm beliau dipengsankan) TGNA apabila tepat jam 4 pg akan bangun bertahajjud (amalan yg tak pernah beliau tinggalkan sejak baligh) dan pengsan semula.

Begitu juga apabila tiba waktu solat fardhu...الله أكبر. Lihatlah bagaimana Allah s.w.t menyayangi hambaNya.

Dlm ke…

NOSTALGIA KISAH CNITA DATO SITI DAN ZAMANI ??

Imej
Menerusi blog warisma#nis, Penyanyi No 1 Negara sebelum ini pernah digosipkan bercinta dengan Zamani sekitar tahun 1997-1998....



tetapi mereka berdua tidak pernah mengesahkan gossip tersebut....

Pada sekitar tahun 1998 , Dato Siti juga dikha#barkan pernah membekalkan Zamani 'rendang ikan bilis'..dan mereka pernah berlakon bersama dalam sebuah Program Muzikal sempena Aidilfitri dan disiarkan di RTM sekitar tahun 1997-1998
Dato’ Siti Nurhaliza Mohon Hormat Maruah Zamani
Tak sangka tindakan anggota polis yang menyuruh Zamani menyanyi sambil tangannya bergari dan kemudian menyebarkan video tersebut mendapat perhatian ramai rakan selebriti.

Kebanyakannya membantah dan menganggap perbuatan tersebut sebagai mengaibkan Zamani sekaligus menjatuhkan air muka penyanyi yang popular dengan lagu Gerimis Mengundang tersebut.
Hormatilah maruah insan lain – Dato’ Siti

Tapi apa yang lebih menarik perhatian peminat ialah keprihatinan Dato’ Siti Nurhaliza terhadap perkara itu. Menerusi Instagramnya sema…