Berita Sedih Untuk Seluruh Rakyat Malaysia, MH370 terhempas di Laut Cina Selatan

Berita Sedih Untuk Seluruh Rakyat Malaysia, MH370 terhempas di Laut Cina Selatan

Loading...
TERKINI 

Yahoo Malaysia melaporkan, melalui akhbar harian dengan jumlah pembaca tertinggi di Vietnam, Tuoi Tre, Tentera Laut Vietnam telah mengesahkan yang penerbangan MH370 terhempas ke laut. Laksamana Ngo Van Phat, Komander Region 5 memberitahu, radar tentera merekodkan yang pesawat itu terhempas ke laut pada lokasi 153 batu ke selatan dari pulau Phu Quoc. 

BREAKING

Tuoi Tre, a leading daily in Vietnam, reports that the Vietnamese Navy has confirmed the plane crashed into the ocean. According to Navy Admiral Ngo Van Phat, Commander of the Region 5, military radar recorded that the plane crashed into the sea at a location 153 miles South of Phu Quoc island.- Yahoo Malaysia






Kedudukan MH370 dalam radar terakhir yang dikesan oleh Flightradar24.com,laman web yang menjalankan trafik udara di seluruh dunia dalam masa nyata(live).


Marilah kita semua berdo'a semoga ahli keluarga penumpang dan crew MAS KL-BEIJING #MH370 yang dilaporkan hilang, tabah menghadapi ujian ini.

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. Ya Allah... Begitu besar dugaan ini. Nurul masih mengharapkan keajaiban.

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu yang diharapkan..kita doakan yang terbaik

      Padam
  2. Kita doakan mereka semua ditemukan dan moga keluarga mereka tabah menempuh ujian dari Allah ini.

    BalasPadam
  3. Pandai2 je vietnam cakap terhempas..bangang

    BalasPadam
  4. Bangang vietnam..suka2 je cakap dah terhenpas..akak aku belum mati la bodohh..fuck u..

    BalasPadam
    Balasan
    1. dalam situasi genting spt ini tiada apa lagi yang kita boleh lakukan kecuali berdoa dan mengharap,selebihnya kita serahkan pd pihak berkuasa yang menjalankan tugas yang diamanahkan.Semua rakyat Malaysia mengharapkan berita terbaik dari semua penumpang MH370

      Padam

jerit kat sini