Manusia 2 Alam Ni Dapat Anak Lagi...

Manusia 2 Alam Ni Dapat Anak Lagi...

Loading...
PASANGAN gay selebriti, Sir Elton John dan David Furnish, akhirnya mengesahkan yang mereka telah memperoleh anak lelaki yang kedua melalui ibu tumpang.

Akhbar tabloid Britain The Sun melaporkan, dalam surat beranak anak lelaki mereka itu, David Furnish telah dinamakan sebagai ‘ibu’ manakala Elton John sebagai bapa.

                                                 Elton John (kiri) dan David Furnish.


Sijil kelahiran itu dikeluarkan oleh negeri California, Amerika Syarikat di mana bayi tersebut dilahirkan.

Menurut The Sun, bayi itu dilahirkan di Pusat Perubatan Cedars-Sinai Los Angeles.

Undang-undang California membenarkan mereka yang mengambil anak tumpang dicatatkan sebagai ibu-bapa yang sah di dalam sijil kelahiran bayi.

Nama ibu tumpang itu dirahsiakan daripada pengetahuan umum tetapi pihak media mempercayai ia adalah ibu yang sama yang melahirkan anak lelaki pertama pasangan gay berkenaan.

Anak lelaki pertama mereka dinamakan Zachary. Zachary kini berusia dua tahun.

Bayi kedua ini telah dinamakan Elijah Joseph Daniel Furnish-John dilahirkan pada 11 Januari lalu.

Seorang lagi penyanyi gay terkemuka dunia, George Michael adalah di antara yang terawal yang mengirimkan perutusan tahniah dan jambangan bunga kepada pasangan Enton John-David Furnish di atas kelahiran bayi kedua mereka itu.

Elton, kini berusia 65 tahun manakala pasangannya, David, 50.

Mereka menjadi pasangan selebriti pertama Britain yang mengumumkan perkahwinan sejenis secara terbuka dan mendaftarkan perkahwinan mereka secara sivil.

p/s pelik...

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. Allahu akbar... harap Malaysia tak jadi begini...

    BalasPadam
  2. @Maryati
    kat sini masih lum dgr lagi spesis geli geli ni ada anak,tapi kaum ni pun dah ramai dah,tak mustahil 1 hari nanti mereka pun punya anak..

    BalasPadam
  3. spesis geli geli ni dah semakin berleluasa di muka bumi ni...takut bila terkenangkan musibah apa yg bakal Allah turunkan

    BalasPadam

jerit kat sini