Header Ads

Gambar Sulit "Ritual Pelik" Najib Beberapa Jam Sebelum Di Tahan SPRM Jadi Tular

loading...
Gambar Sulit "Ritual Pelik" Najib Beberapa Jam Sebelum Di Tahan SPRM Jadi Tular



KUALA LUMPUR: Satu gambar "ritual pelik" yang melibatkan mantan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isterinya Rosmah Mansor telah tular di media sosial sejak semalam. 

Bekas pimpinan PKR, Badrul Hisham Shahrin atau lebih dikenali sebagai Chegubard hari ini turut berkongsi gambar di laman facebook beliau.

"Katanya gambar beberapa jam sebelum ditahan... Kepada pasanganya Rosmah Najib... Kalau gambar sulit seperti uni boleh tersebar maknanya pasukan keliling kamu pun sudah tidak setia mana dengan Kamu..", 
kata kenyataannya.


Gambar ini dipercayai sulit dan dirakamkan oleh orang terapat dengan bekas Perdana Menteri itu di katakan diambil beberapa jam sebelum Najib ditahan oleh SPRM.


Gambar yang dipercayai disebarkan oleh orang yang rapat dengan Najib itu kini menjadi viral dan membuatkan ramai pihak tertanya-tanya. PDO tidak dapat mengesahkan kesahihan gambar tersebut.


Namun, melihat aksi dan cara berpakaian Najib dan Rosmah ia mungkin diambil dalam surau atau masjid mungkin di rumahnya. 



Katanya gambar beberapa jam sebelum ditahan... 

Kepada pasanganya Rosmah Najib... Kalau gambar sulit seperti uni boleh tersebar maknanya pasukan keliling kamu pun sudah tidak setia mana dengan Kamu.



Difahamkan, gambar tersebut turut dikongsikan oleh ramai netizen di media sosial.


Terdahulu, Najib mengaku tidak bersalah dan mohon dibicarakan atas tiga pertuduhan pecah amanah jenayah dan satu tuduhan rasuah membabitkan wang berjumlah RM42 juta dibacakan terhadapnya sekali lagi di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pagi tadi. #PDO
Loading...

Tiada ulasan

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.