Sepupu Suspek Buang Al Quran Beri Keterangan di Facebook

Sepupu Suspek Buang Al Quran Beri Keterangan di Facebook

Loading...
kredit foto:tempayan retak

Seorang lelaki 28 tahun telah ditangkap malam tadi di Kampung Pengkalan Teras, Keluang. Lelaki ini mengaku telah melakukan perkara yang sama sebelum ini.

Lelaki ini ditangkap setelah mendapat maklumat daripada pihak hospital yang mendapati seorang pesakit yang dihantar oleh sepupunya kerana kecenderaan dikaki akibat terkena serpihan kaca. Setelah didesak ia mengaku membuat perbuatan seperti yang dilaporkan.

Seperti yang saya tulis sebelum ini pintu kaca masjid ditendang dan ada kesan darah pada serpihan kaca adalah antara tanda untuk jejak kepada suspek.

Kalau mengikut keterangan sepupu lelaki berkenaan, suspek mengalami sakit mental. Sebelum ini sepupunya telah membuat posting dalam facebook berkenaan kejadian semalam.





Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. adakah kerana mempunyai sakit mental???

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. kejadian mengejutkan seluruh rakyat malaysia...

      Padam
  3. Dulu dah pernah buat dan tahu sakit mental kenapa dikeluarkan dari hospital sakit mental itu. Keluarga kena prihatinlah sikit. Kalau gila lain tak apa tapi ini gila menghina agama. Apa tindakan keluarganya? Kalau pun dia gila kakak rasa tak boleh dibebaskan(bairlah dia dihospital gila dptkan treatment) sebab bimbang masjid/tempat ibadah menjadi sasaran. Ini tempat ibadah kita kalau bangsa lain boleh kecoh satu M'sia jadinya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada juga kes yang lebih teruk punya gila kak,abg sakit mentak tetak tangan adik hampir putus,khabarnya abang bakal dibebaskan sbb sakit mental biarun dah kena penjara dah,ahli keluatrga semua tak senang duduk kak..semua takut..kejadian berlaku hampir ngan rumah saya...pernah saya masukkan dalam blog kisahnya...Telur Berdarah Di Mersing

      Padam

jerit kat sini