Header Ads

10 Gaya Depan Kamera Yang Boleh Jatuhkan Kaum Perempuan

loading...
'' Dari Abu Hurairah R.A, berkata bahawa Rasulullah S.A.W bersabda: ''Dajjal itu tidak akan turun ke bumi Madinah tetapi ia berada di antara Al Khandak ( parit ) dan setiap lubang tanah itu dijaga oleh Malaikat. Sesungguhnya orang yang pertama sekali mengikuti Dajjal adalah terdiri di kalangan WANITA.Mereka menyakitinya kemudian kembali dengan keadaan marah sehingga dia ( Dajjal ) turun ke parit dak ketika itulah Nabi Isa bin Maryam turun ( untuk membunuh Dajjal ). " 

( HR Thabrani ) 

-Sebab itulah. .kalau perlu ikatlah isteri anda ataupun kurung di rumah. .dengan cara apapun. .Kerana ramai pengikut dajjal ialah wanita(huhu...diorang ni pun satu...agak-agak la nak bergambor sekali pun)


klik gambar untuk lebih jelas

4 ulasan:

  1. janganlah sekali2 gatal nak pose macam ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha...tak buat pose gini Farah..dah tua ni...hua..hua..hua

      Padam
  2. macam comel je...macam..macam..

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.