Kejamnya Manusia Bila Anjing Di Salib Sebegini Rupa

Kejamnya Manusia Bila Anjing Di Salib Sebegini Rupa

Loading...
Seorang pengguna Facebook dikenal pasti sebagai Aaron Pino, menerbitkan foto kontroversi anjing disalib yang telah menghasilkan ketidakselesaan orangramai.

 Aaron Pino, 22 tahun dari Tecate, California, muncul dalam gambar memegang salib kayu kecil dengan anjing baka kecil. Gambar itu beredar dengan cepat bagai virus dan menghasilkan ribuan komen kemarahan atas kekejaman terhadap haiwan.

 Seperti dilansir laman Publimetro.cl, Aaron meminta maaf kerana telah meng-upload gambar dan menjelaskan bahawa dia telah menemui anjing yang telah dibunuh dan disalib di sungai. 

"Saya tidak fikir ini adalah di luar kawalan, saya mendapati anjing di sungai dan telah dibunuh dan disalib. Ini telah menarik perhatian saya dan saya mengambil gambar dan menguploadnya." tulis Aaron dalam profil Facebook-nya.

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. saya sedang mencari sponsor...
    jika berminat isi form di bawah..
    barang yang boleh sponsor.. top4 dan barangan pos..

    nama anda:
    link Blog:
    link Page:
    link iklan: (max 2)
    barang sponsor:
    untuk berapa orang:

    http://cercitertashaqisha.blogspot.com/2013/09/pencarian-sponsor.html

    BalasPadam

jerit kat sini