VIDEO:Penampakkan Pemandu Makhluk Asing UFO DiTurkey

VIDEO:Penampakkan Pemandu Makhluk Asing UFO DiTurkey

Loading...
Pada tahun 2007, Murat Yalcin, seorang pengawal keselamatan di Kumburgaz, Turki menangkap beberapa rakaman UFO terbaik yang pernah diambil.Rekaman itu bahkan menunjukkan pilot pesawat yang tidak dikenali tersebut.

Dokumentasi berlanjut di tahun-tahun berikutnya seperti penglihatan UFO yang muncul di laut Marmara berhampiran Kumburgaz. Insiden UFO Turki terjadi antara tahun 2007 hingga 2009.Selama waktu itu, banyak laporan penglihatan objek yang tak dikenali muncul di Turki.Penampakan tersebut banyak dilihat oleh penduduk kampung pada banyak malam yang berbeza.


Mereka mengajukan laporan penampakan tersebut di SIRIUS UFO Research organization atau suatu organisasi penyelidik UFO di Turki.Rakaman itu menunjukkan pelbagai benda termasuk formasi lampu, bulat, disc, dan benda-benda berbentuk cerut yang dikendalikan dan melayang di atas laut.

Video ini dirakam dengan kamera yang mempunyai adapter tele-converter yang mampu membuat filem mencapai 200 kali optical sehingga memaparkan terperinci dengan jumlah yang besar.



                                            

Saintis dari Scientific and Technology Board of Turkey dan TUG National Observatory cuba untuk membongkar penipuan pada video ini tetapi tidak berhasil.Film ini telah dipelajari oleh para ahli dari Jepun, Chile, Brazil, dan Rusia.

Setelah beberapa usaha, tak seorang pun berjaya untuk membuktikan bahawa video ini palsu dan sampai sekarang video ini masih tak dikenalpasti.





Catat Ulasan

0 Ulasan