Misteri Pesawat Hilang Selama 35 Tahun Selamat Mendarat DiBrazil

Misteri Pesawat Hilang Selama 35 Tahun Selamat Mendarat DiBrazil

Loading...

Sebuah peristiwa aneh terjadi pada tanggal 4 September 1945. Pada saat itu penumpang dan kru terbang dan menghilang di atas langit Atlantik yang membuat heboh di seluruh dunia.

Anehnya, setelah 35 tahun kemudian, tepatnya pada 12 Oktober 1980, pesawat ini mendarat di Porto Alegre, Brazil tanpa pemberitahuan terhadap menara kawalan Lapangan Terbang.

Saat membuka pintu pesawat, sejumlah orang tercengang melihat para penumpang pesawat tersebut yang berjumlah 92 orang itu telah kurus kering.

Menurut penyelidikan, pesawat ini merupakan pesawat Sandiego yang hilang dan telah kembali lagi. Menurut dugaan, pesawat ini telah berkelanan melewati ruang 4 dimensi dan tersesat di black hole selama 35 tahun, sebelum akhirnya kembali mendarat.


Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. Macam susah nak percaya tapi...tak mustahil kan kaktie?

    BalasPadam
  2. bnyak cerita2 pelik kat blog kak tie ni kan, hehe..
    Edisi Pelik

    BalasPadam
  3. singgah nant nak buka pose ye kak.. :-) (c)

    BalasPadam
  4. wah, mmg aneh2... best lak blog kak tie ni..hihi akak,upadate byk lg ye..huhu

    BalasPadam
  5. PALSU.
    kalau berita tahun 1980, dah lama perkara ni heboh. tapi en google ada rekod berita tahun 2013 shj. itupun bahasa indonesia shj. tiada langsung dalam bahasa inggeris.

    BalasPadam
  6. Semngu cari fakta tentang kehilangan kpal pda thun 1945-1946 mna ada kpal yg mcm mna kisah indon nie ckap..alhai jgn prcaya nie stu pnipuan jaa

    BalasPadam
  7. Semua nie fake jee. Thun 1945 hnga 1946 mna ada pesawat yg hlang

    BalasPadam

jerit kat sini