Jom Dapatkan Stokin Zombie Untuk Raya

Jom Dapatkan Stokin Zombie Untuk Raya

Loading...
Stocking menjadi salah satu fashion item kegemaran untuk para wanita. Dengan menggunakan stocking, wanita boleh menutupi bahagian yang tidak sempurna dari kaki mereka, namun tetap terlihat stylish 


Tapi bagaimana jika stocking yang digunakan justru membuat kaki kelihatan seperti zombie?

 Stocking ini dijual di laman webhttp://www.etsy.com/

Stocking tersebut mempunyai gambar menyeramkan, seperti luka menganga, bekas jahitan, dan titisan darah.
Stocking ini memang dijual untuk menyambut perayaan Halloween yang akan berlangsung tiga bulan lagi. "Jadi yang terbaik di perayaan Halloween dengan stocking zombie yang sangat menjijikan ini," tulis laman tersebut seperti dilansir dari laman Daily Mail .

Stocking zombie dijual dengan harga £ 23,76.

Stocking ini juga boleh ditempah mengikut keinginan anda, dan pereka akan memberikan sepasang stocking dengan reka bentuk yang berbeza. Ada dua warna yang disediakan, iaitu warna putih pucat dan merah muda.

Warna yang ditawarkan sengaja disesuaikan agar pemakainya mendapatkan kesan nyata dari kaki zombie. Ini bukan pertama kalinya laman web Etsy menjual stocking dengan reka bentuk aneh.

Sebelumnya mereka juga mengeluarkan stocking dengan reka bentuk gothic yang penuh lubang dan kesan cecair yang mengalir dari kaki anda. Stocking jenis ini dijual dengan harga £ 30

Hhhmm...cantik tak untuk koleksi Aidilfitri tahun ni???..:)

Catat Ulasan

4 Ulasan

jerit kat sini