Victoria Beckham Cari Idea Reka Baju Dengan Berb***l

Victoria Beckham Cari Idea Reka Baju Dengan Berb***l

Loading...
                                  
                                         Victoria Beckham

AGAK pelik cara bekas ahli kumpulan Spice Girls, Victoria Beckham mendapatkan ilham dalam menghasilkan pakaian fesyen terbaharu.

Menurut laporan newkerala, isteri kepada pemain bola sepak David Beckham itu lebih senang berbogel agar memudahkannya membuat rekaan yang diinginkan.

"Saya lebih senang duduk dan berbincang dengan sekumpulan pekerja saya memikirkan idea rekaan pakaian.

"Memandangkan kami semua begitu rapat, kami akan duduk dan berbincang secara terbuka.

"Biasanya ketika sesi perbincangan, saya tidak akan memakai baju kerana lebih menyenangkan saya menghasilkan terus baju dengan mengambil ukuran pada tubuh badan saya," ujarnya.

p/s pelik sungguh spesis omputih ni

Catat Ulasan

0 Ulasan