Kenali Bapa Kandung Benjy Yang Tidak Mengakui Benjy Anaknya

Kenali Bapa Kandung Benjy Yang Tidak Mengakui Benjy Anaknya

Loading...
Pelakun ini melahirkan anak lelaki yang tidak berayah kerana ayahnya enggan bertangungjawab

Sudahlah itu, Ibrahim bukan ayah yang bertanggungjawab.

Pelakun itu bukan saja berhempas pulas berlakun mencari nafkah untuk membesarkan anak tapi turut melakukan perniagaan runcit-runcitan.

Anak itu membesar dalam keadaan yang serba kurang dan berhadapan dengan tekanan dari kepincangan dalam hidup keluarga tanpa seorang ayah.

Ibrahim tak ambil kisah pasal anak itu kerana akhirnya anak itu mengikut profesyen ibu dan berhadapan dengan sebagai masaalah dari hidup sebagai seorang artis muda. Akhirnya dia terjerumus ke lembah penyalahgunaan dadah dan merengkok di penjara.

Si pelkun wanita yang hilang dahan dia meletakkan kasih sayang akibat kekasih yang tak bertanggungjawab akhirnya jatuh sakit dan kini tenat dalam hospital.




Ibrahim Yaakob dan anaknya Benjy


 

Kerana sikapnya yang low profile, kehidupan peribadi Ibrahim Yaacub kurang diketahui umum. Perkahwinannya bersama aktres Azean Irdawaty berakhir dengan perceraian.


Ketika anaknya, Khaeryll Benjamin Ibrahim (Benjy) ditahan kerana didakwa memproses dan menjual dadah sintetik, Azean Irdawaty banyak membantu sedangkan bekas suaminya Ibrahim Yaacub
mengambil sikap berdiam diri.

Dalam sidang media Azean Irdawaty mendedahkan sebelum Benjy ditahan dia ingin berjumpa dengan bapa kandungnya tetapi bapa kandungnya (Ibrahim) tidak mahu berjumpanya kerana tidak mengakui Benjy sebagai anaknya.

Sikap berdiam diri dan tidak mahu campur tangan dalam kes anaknya (Benjy) mudah difahami kerana beliau telah mempunyai anak-anak lain bersama isteri baru dan Benjy tidak dipeliharanya kerana tinggal bersama Azean Irdawaty.

        

Kenali Ibrahim Yaakob...baca seterusnya DISINI


Catat Ulasan

8 Ulasan

jerit kat sini