Header Ads

Inilah Gambar Hantu Yang Sangat-sangat Popular Kat Malaysia

loading...
                                   

Jelmaan Di Balai Polis Tinggal.

Gambar ini dirakamkan di sebuah balai polis tinggal di sekitar lebuhraya Karak oleh kumpulan penyiasat paranormal tempatan. Tidak ada maklumat lanjut berkenaan gambar ini.

                            

Tiga Lembaga Di Lokasi Kawasan Kemalangan.

Gambar ini menjadi terkenal kerana disiarkan di akhbar Kosmo. Terdapat imej 3 makhluk dalam gambar yang dirakam oleh pekerja trak tunda di kawasan kemalangan yang melibatkan sebuah kereta BMW di Jalan Kuantan-Gambang pada 17 Jun (tahun tak tahu). Bagaimanapun keempat-empat mangsa kemalangan hanya cedera ringan walaupun kereta itu remuk dan melekat pada sebatang pokok.





Batu Nisan Mejenguk Di Tingkap.

Gambar asal dipaparkan di ondscene.my(erk...blog yang banyak en3 pasal eksiden tu)
, perhatikan jelmaan batu nisan di tingkap. Gambar ini dikatakan diambil di tempat seram terkenal, Highland Towers.

                              

Gambar ini khabarnya diambil secara tidak sengaja oleh rakan pemandu kereta kemalangan yang singgah untuk melihat keretanya. Pemandu telah dihantar ke hospital dan tiada orang di dalam kereta, tetapi ketika rakan tadi melihat gambar, terlihat jelmaan perempuan bertudung dalam kereta tersebut. Kejadian dikatakan berlaku di Lebuhraya AMJ Melaka.

                          

Ini ialah gambar yang diimbas dari sebuah akhbar cina tempatan sekitar tahun 2007/2008.  Tidak pasti pulak sama ada akhbar ini menyedari tetang imej kanak-kanak yang berbaju biru dan berseluar putih di bahagian atas bod hijau di sebelah kanan gambar. Gambar ini dikatakan ditangkap selepas sebuah kemalangan bas sekolah di sebuah plaza tol yang meragut nyawa pemandunya.

p/s...ntah nape..malam ni asyik duk nengok pict2 hantu je...apa2 pun pesan saya....Jangan Takuttt....

makhluk Allah belaka tu...(erk...aku pun seram gak bila malam2 on9 sorang2...)
Loading...

16 ulasan:

  1. Seram pulak tengo gambar hantu sorang2 malam ni.....

    BalasPadam
  2. @Mia Kassimhaha..betul la tu..kat sini hujan tgh lebat lak tu..anak2 suma dah tdo

    BalasPadam
  3. alamak dah la sorang kat bilik ..tutup mata kejap

    BalasPadam
  4. Tgk la gambar antu malam2..cuba toleh kat belakang jap!!

    BalasPadam
  5. Tengok gambar pun takut ke? Hahaha cuba tgk belakang pulak.. Ada tak?

    BalasPadam
  6. Selalu juga balik Kuantan malam-malam sorang-sorang.. Tak pernah pun rasa seram ke takut ke dan tak pernah pula jumpa mana-mana makhluk yang mengerikan. Sesekali tu teringin jugak nak tengok..

    Benda ni cuma mainan perasaan sahaja.. Kenapa hantu-hantu ni hanya boleh keluar waktu malam? Ada sesiapa yang boleh bagi penerangan? Kenapa tak keluar waktu siang.. Ramai sikit manusia yang boleh diorg usik.. Hehe

    Mungkin suatu ketika dahulu, bagi mengelakkan kanak-kanak keluar malam, maka cerita-cerita menakutkan direka.. Sama juga mcm cerita Mat Jenin yang kuat berangan masa panjat pokok kelapa.. Macam mana org boleh tau angan-angan dia sedangkan dia mati jatuh pokok kelapa tu..

    Saya tak menafikan syaitan tu wujud tetapi hantu-hantu yang bermacam-macam nama ni tak pernah pula nak tunjukkan diri depan-depan.. Mungkin hantu tu yang sebenarnya penakut.. Kenapa kita sebagai makhluk yang paling sempurna harus takut dengan hantu..

    BalasPadam
  7. Oo cerita hantu ditengah malam agak menyeramkan dikala hujan renyai-renyai di luar rumah sedangkan yang lain semua dah lena dibuai mimpi, jangan2 mimpi yang menyeramkan.. Hihii..

    BalasPadam
  8. @Aku Penghibur
    haha..kalau dah tutup mata,lelap la jawabnya..hantu pun kempunan tengok

    BalasPadam
  9. @Ahmad Albab
    beraninya???..akak sekeluarga pernah balik malam2 dari Perak ke Mersing..tahu jela..jalan nak sampai ke Mersing banyak hutan...

    ada sekali sampai Kahang,jalan sunyi sepi,tiada kenderaan langsung...
    mmg perasan dah keter kita x dgr bunyi enjin...suami kata keter mcm x gerak je,cuba lepas stereng..mmg betul..keter x gerak...rasa macam bukan duk atas jalan...

    Dalam beberapa minit..dah nampak cahaya lampu,rupanya dah sampai Mersing..tu yg pelik..sape bawak keter kita??takkan hantu kot...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wah.. Seronok jugak kalau dapat macam tu.. Hehe pernah pergi mersing 2 3 kali lalu muadzam.. Malam-malam pulak tu.. Tak ada pulak siapa-siapa nak kacau.. Mungkin hantu tu takut kot tgk saya.. Hehehe

      Padam
  10. @arizWan Mior Mansor
    hehehe..mimpi seram x pe,jangan betul2 dah...

    BalasPadam
  11. @Ahmad Albab
    opsss..cabar hantu dia ni..jumpa hantu bungkus baru tahu..hihi..kat hutan lipur Endau -Rompin..tempat peberet dia tu...dah ramai yg jumpa..:)

    BalasPadam
  12. Seramnya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.