Header Ads

Hantu Ini Akan Memberitahu Saat Kematian Seseorang

loading...
Susuk hantu digambarkan sebagai sesuatu yang sangat menakutkan bagi semua orang. Namun bagaimana sosok hantu yang dapat mengkhabarkan kematian seseorang?. Di Britain, tersebar cerita susuk hantu yang dapat mengkhabarkan kematian seseorang.

                                         

St. Mark s Eve, merupakan sosok hantu yang dapat mengkhabarkan kematian seseorang.


 Kisah ini, dikhabarkan sempat menggemparkan sebuah perkampungan di bahagian utara dan barat Inggeris. Dikhabarkan hantu ini akan muncul dan dilihat jika seseorang akan meninggal.

 Hantu ini terlebih dahulu akan muncul dan dilihat memasuki sebuah gereja di kampung tersebut. Di dalam gereja tersebut sosok hantu akan mempersiapkan kematiannya. 

Di bahagian lain kampung tersebut diceritakan bahawa susuk hantu tersebut tidak mempunyai kepala, tubuhnya busuk, seperti Zombie. 

Di Yorkshire utara Inggeris dikhabarkan bahawa susuk hantu tersebut jika tertidur ketika mengawasi korbannya, maka ia akan mati pula dalam jangka masa yang tidak lama.


p/s  hhhurrmm...macam2 jenis hantu dorang
Loading...

2 ulasan:

  1. Selamat pagi ciktie, hurmm..sorang2 ni baca kisah hantu pulak. Kepercayaan mereka ni mcm2 kan? tapi tak mustahil benda2 ni wujud cuma tak boleh percaya la bila dia muncul, ajal dah sampai, betul tak.

    Dah ok dah widget ciktie tu kat tepi, boleh baca dgn senang hati..hehe.

    BalasPadam
  2. macam hantu2 pulak tapi gambar tu cam palsu jak kan...huhu

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.