Header Ads

Tak Tahu Nak Tulis Tajuk Apa....Lihat Sendiri,Anda Letakkan Tajuknya!!

loading...
Merayap kat gugel...
last2 jumpa en3 ni..

Terkedu skejap..
nak post ke tak nak..
Puas mikir..
akhirnya saya postkan juga..sekadar untuk tahu..
ini bukannya en3 lucah yer..

Untuk makluman ini adalah proses membuat replika payudara terbesar di Asia..
Tujuan??..entah..saya sendiri pun x pasti untuk apa ianya dibuat..

Lama saya duk pikir tentang tajuk en3 ni..tapi sampai sudah
saya buntu...
Tak tahu nak kata apa...

Layan je la.











apa motif diorang buat replika macam ni??
sungguh kurang sopan...haish...


Loading...

4 ulasan:

  1. erk.. pelik betul la org zaman skrg ni...

    BalasPadam
  2. Nak komen ke tak ni...tak tau apa nak komen...

    BalasPadam
  3. @deno
    ntah le..zaman makin canggih,otak manusia terlebih kreatif

    BalasPadam
  4. @Abil Fikri Ahmad
    hahaha..x yah komen..pakat duk tengok je la

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.