Manusia Tanpa Kepala Dizaman Victoria

Di era victorian, hukum pancung menjadi hukuman paling di takuti dan paling popular pada zaman tersebut. Orang-orang yang dianggap melakukan kejahatan , hidup mereka akan berakhir di pisau guillotine.


Terinspirasi hal tersebut dengan fotoshop foto-foto zaman victorian ini dibuat dengan kisah yang sama. Foto-foto ini menunjukkan beberapa orang yang kehilangan kepala. Uniknya, foto-foto ini ternyata tidak  menyeramkan malah kelihatan lucu, seperti gambar seorang lelaki yang memegang kepala isterinya.

Berikut adalah Foto-foto Orang yang tekena "Pancung"








Ternyata orng zaman dulu dah pandai guna teknik edit mengedit ni kan?



Ulasan

  1. mmg pakar la diorg edit gamba zaman tuh.. tpi klu skrg budak tadika edit camtu dah x heran sgt kan..

    BalasPadam
  2. @Faizol Dee
    bukan budak je,mak budak edit pun dah x heran..hihi

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!