Kate Dikatakan Mirip Nenek Kepada Vampire,Jadi Bahan Gurauan Di Twitter

                          Lukisan asli Kate Middleton yg dikatakan jauh lebih cantik dari wajah asalnya

Menjadi ahli rasmi keluarga kerajaan Inggeris tak hanya membuat Kate Middleton difasilitasi dengan barangan mewah. Usai mendapatkan gelaran Duchess of Cambridge, isteri Putera William itu juga dibuat sebuah foto rasmi, berupa lukisan.

Lukisan hasil tangan Paul Emsley itu pun telah dipamerkan Galeri Gambar Nasional di London, Inggeris. Wajah Kate, sapaan akrabnya, kelihatan anggun, dengan latar belakang gelap ia memberikan senyuman tipis yang manis.

                   Lukisan Kate Middleton yg dikatakan mirip nenek vampire (www.mirror.co.uk)


Meskipun begitu, beberapa pengkritik seni mendakwa, lukisan buatan Paul tidak sesuai dengan wajah asli Kate. Menurut mereka, Kate kelihatan tua dan dowdy , tidak seperti kehidupan nyata.  setelah beberapa jam dirasmikan di Galeri Gambar Nasional, lukisan Kate menyebar seperti virus di jejaring sosial, Twitter. 


Bukan wajah cantik yang mereka pamerkan, melainkan perubahan wajah Kate yang nampak jauh berbeza dari kenyataannya. Beberapa prankters mempamerkan lukisan Kate dengan menggantikan wajahnya dengan 'monyet'. Tak hanya itu, ada juga yang membuat wajah Kate menjadi chubby . Ia mempunyai pipi tembam dengan wajah besar dari asalnya.

Tak hanya itu, pelawak web yang lain juga membuat gambar humor yang lain. Ia menukar wajah Kate dengan penjahat Vigo Carpathian, di Ghostbuster. Wajah Kate yang cantik berubah menjadi wajah nenek sihir yang menyeramkan. Selanjutnya, tak ada perubahan dengan wajah Kate. Tapi, lukisan ini terhiasi dengan tulisan Twilight. Ia pun dikatakan sebagai nenek dari vampire.

Lukisan Perdana Kate Middleton Jadi Bahan Humor



Lukisan Kate Middleton dengan gelar Duchess of Cambridge resmi dipublikasikan di Galeri Foto Nasional London, Inggris. Wajah Kate yang terlihat tua dan tidak sesuai dengan aslinya, membuat lukisan isteri Putera William menjadi bahan humor di Twitter.


 Bahkan, ada yang menyembutnya sebagai Grandmother of Vampire.


Lukisan Kate Middleton dengan gelaran Duchess of Cambridge resmi dipublikasikan di Galeri Foto Nasional London, Inggris.

                                   Lukisan Kate Middleton yang menjadi bahan humor di Twitter.



Zaman dah berubah,berbagai2 cara diorang boleh buat...kesian Kate




Ulasan

  1. Wah..lawanya blog kak yati..coklat2 lg...hehe..:D

    BalasPadam
  2. potret tu mcm hidup kan. mcm potret monalisa

    BalasPadam
  3. Kesian kate..tak pasal-pasal jadi mangsa vandalism..he..he..dah jadi nenek vampire ya!!!

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!