Eeeee...APA KEJADAHNYA GADIS INI TELAN TAMPONNYA SENDIRI

Eeeee...APA KEJADAHNYA GADIS INI TELAN TAMPONNYA SENDIRI

Loading...

Giovanna Plowman, nama Wanita dalam Video yang Memakan dan Menelan Tampon/Softex (Pembalut Wanita) nya sendiri ini. Dan yang lebih menjijikkan lagi, Tampom tersebut masih dalam keadaan Basah Berdarah. Namun, Tayangan Video yang diupload oleh dirinya sendiri dan telah banyak di Share oleh pengunjung YouTube, kini telah  dihapus.


Aksi gilanya tidak berhenti sampai disitu saja, Gadis  ini tetap mencari sensasi dengan Mengupload Foto Dirinya saat Makan Tampon Berdarah melalui Jejaring Sosial Twitter dan Facebook. Dan Hingga kini dirinya dijuluki sebagai Tampon Girl.


Anda tahu apa ituTampon? Bagi perempuan pasti sudah Tahu, dan bagi yang belum tahu Tampon Mempunyai Fungsi yang sama seperti Pembalut Wanita. Namun Tampon dimampatkan (Dipadatkan) menjadi bentuk seperti Tabung Kecil disertai Tali untuk menariknya kembali 


Cara menggunakannya dimasukkan kedalam Organ Kewanitaan  untuk menyerap darah haid . Dan alasan Kenapa Tampon tidak banyak gadis-gadis yang memakainya, kerana Tampon bagi seorang Gadis sangat tidak dianjurkan. Ianya dapat merosakkan  Selaput Dara (Keperawanan). Untuk itulah kebanyakan peminat Tampon rata-rata dari kalangan wanita yang sudah berkahwin. 

P/s.....gila ke apa pompuan nih..

Catat Ulasan

18 Ulasan

  1. dah x der mender lain ke dia nak makan...aduyaiii.... apa la...macam ni punya orang pun ada ke?

    BalasPadam
  2. mcm2 la minah salleh ni.apa kes la ;)

    BalasPadam
  3. Boleh tahan lawa, sexy! tu yg abg suka!! tapi sayang..gila rupanya...

    BalasPadam
  4. Syaitankn suka mkn bnda2 kotor..

    BalasPadam
  5. serius muntah lepas bc ni.. ewwwww!

    BalasPadam
  6. fuuyooo....baca ni mau muntah rasanya...

    BalasPadam
  7. Bukan manusia la tu...Astaqfirullahalazim..

    BalasPadam

jerit kat sini