Kesiannya Perempuan Ni Dijadikan Berus Lukisan

Ada2 aje  kelakuan orang2 zaman sekarang.......

Jika paintbrush biasanya menggunakan bulu, maka tidak dengan yang satu ini...
Wanita pula yang digunakan untuk menggantikan brush...
Lihat foto2 dibawah













pelik sungguh,macamana pompuan ni boleh bertahan yer.....


Ulasan

  1. boleh pulak diorg wat cmnih... macam2 la diorgni...

    BalasPadam
  2. Ya ALLAH silap-silap boleh pitam ni...Hmmm macam-macamlah dia orang ni...

    BalasPadam
  3. nak duit la ni...mesti byran mahal..

    BalasPadam
  4. Macam2 manusia ni.
    Cik Tie,dulu saya memang ada blog lain tapi dek ke'pandai'an saya,blog tu jadi huru hara dan saya terpaksa mendeletenya.

    BalasPadam
  5. apelah kejadahnya buat macam tu ish..ish..ish...

    BalasPadam
  6. @Norhaizan hakim
    sama ngan akak...blog kena hack..pastu akak delete je la...adusss

    BalasPadam
  7. sorry lambat balas komen korang seme..akak baru balik,baru sampai...hihihi..akak balas kunjugan korang yer..

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!

Wahai Lelaki Bernama Suami...Bacalah!!