Header Ads

Soros Nak Hancurkan Malaysia?

loading...
Soros berdendam pada Malaysia

                                                            George Soros

KUALA LUMPUR - Spekulator mata wang terkenal berketurunan Yahudi, George Soros dipercayai menyimpan dendam terhadap kerajaan Malaysia dan berhasrat menghancurkan negara ini.


Pesiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali mendedahkan, Soros menganggap negara ini sebagai musuh selepas bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad menggelarnya penyangak mata wang ketika krisis ekonomi melanda Asia Tenggara pada tahun 1997 dan 1998.

Disebabkan itu, Soros didakwa mempunyai agenda jahat dengan menggunakan Suara Rakyat Malaysia (Suaram) untuk menjatuhkan negara ini.

"Sejak zaman Tun Mahathir menjadi Perdana Menteri lagi, dia (Soros) menyimpan dendam terhadap negara ini kerana menuduhnya sebagai pencetus krisis ekonomi.

"Bagi Soros, kalau Malaysia jatuh, Tun Mahathir dan kerajaan yang memerintah ketika ini akan turut jatuh," katanya

Kosmo
Loading...

4 ulasan:

  1. betulkah berita ni???
    takutnya..
    sedangkan dalamannya pun dah bermasalah...
    politik politik politik...
    tambah lagi dengan segelintir orang yang tak menghargai MALAYSIA!

    BalasPadam
  2. @Herma Julianny
    memang pening bila memikirkan bab2 politik ni,tapi tu la..bab2 politik dalam negara ni kena juga ambik tahu

    BalasPadam
  3. ish! takutnya. Semoga tak berlakulah ya...

    BalasPadam
  4. mmg dah lama kisah ni, cuma tak diwar2kan jer..sejak Tun M tolak utk pinjam dana IMF tahun1997 kejatuhan ekonomi, George Soros ni memang dendam gila dgn Tun M dan Malaysia. Sbb dia ingat Tun M nak ikut mcm jejak langkah Indon atau Thai lepas kejatuhan ekonomi, tapi Malaysia bangkit sendiri tanpa pertolongan kuasa Barat. Itulah Malaysia!!!

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.