Suara Seram Dan Imej Mengerikan Muncul di Tragedi Bersih?

Suara Seram Dan Imej Mengerikan Muncul di Tragedi Bersih?

Loading...
Ini adalah video yang dikeluarkan media pembangkang. . Sebenarnya polis tidak sengaja melanggar pendemo kerana 2 sebab. Pertama serangan bertubi-tubi pendemo ke atas kereta polis yang menyebabkan pemandu kereta tersebut tidak dapat melihat dengan jelas. Keduanya perkara yang perlu anda ketahui, tayar kereta polis terebut sebenarnya meletup akibat dari serangan pendemo (perhatikan minit ke 0.43 dalam video di atas).

Jadi adalah sangat sukar bagi pemandu untuk mengawal kereta yang tayarnya tidak berfungsi. Ditambah pula dengan suasana dikelilingi monyet-monyet yang melakukan serangan bertubi-tubi, Michael Schumacher juga tidak mampu mengawal kereta polis tersebut dengan baik.

Dan kemudiannya pendemo mengangkat kereta tersebut dengan dakwaan ada orang di bawah kereta sedangkan di dalam mana-mana video mengenai peristiwa ini telah dibuktikan tiada. Pembangkang tetap mendakwa tujuan mereka mengangkat kereta tersebut kerana ada mangsa di bawahnya dan bukanlah kerana mereka bertindak ganas dan liar. Ini kupasan yang paling menarik perlu anda ketahui.

Satu-satunya bukti yang menjelaskan bahawa ada mangsa di bawah kereta adalah rakaman video yang dikeluarkan Malaysiakini dan Selangoku.com. Video ini merupakan video terawal yang menunjukkan bagaimana kereta polis tersebut diterbalikkan. Dalam video Malaysiakini, jelas dapat didengari suara peremuan menjerit-jerit bahawa ada mangsa si bawah kereta tersebut serta memaki hamun polis.
Untuk cerita selanjutnya baca di
http://tauke-ikan.blogspot.com/2012/05/video-pendemo-terbalikkan-kereta-polis.html

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. Mereka hanya menyangka ada org dibawah tp sbnarnya tiada...boleh cek video hd yg ada...darah ditempat kjadian adalah darah wartawan...

    BalasPadam
  2. owh ye ke..tq atas info tersebut

    BalasPadam

jerit kat sini