Lelaki...Biar Diapa Pun Usia Mereka,Menikah Tetap Menikah,Kalau Itu Yang diinginkan

Lelaki...Biar Diapa Pun Usia Mereka,Menikah Tetap Menikah,Kalau Itu Yang diinginkan

Loading...
Usia 60 Tahun, Robin Williams Menikah Lagi


Robin Williams pelakon dan pelawak asal Amerika berkahwin lagi untuk kali ketiga. Pada Minggu, 23 Oktober lalu, lelaki kelahiran 21 Julai 1951, ini rasmi menikahi pereka grafik , Susan Schneider , di tempat mewah, Resort Meadowood , di Napa Valley, California. Berita perkahwinan pelakon berusia 60 tahun ini pun telah disahkan kebenarannya pada pihak keluarga Robin .

Seperti dikutip laman Female First , banyak orang terkenal yang menjadi tetamu jemputan, sebut saja Steven Spielberg , George Lucas dan Billy Crystal . Hanya beberapa hari sebelum upacara perkahwinan berlangsung, Susan pun sempat mengatakan kepada surat khabar San Francisco Chronicle , ia mengaku sangat senang dan gembira dengan pernikahannya.

Robin bertemu dengan Susan sesaat sebelum ia menjalani pembedahan jantung pada awal 2009 dan saat itu Susan tengah bertemu jururawat untuk memulihkan kesihatannya. Sebelum berkahwin dengan Susan, Robin mempunyai dua isteri. Isteri pertamanya, seorang bintang filem, ' Dead Poets Society ', Valerie Velardi. Dengan Valerie , Robin dikurniakan seorang putera, 28 tahun Zachary.

Setelah pernikahannya dengan Valerie genap 10 tahun, mereka pun bercerai pada tahun 1988. Isteri kedua-duanya, penulis komik, Marsha Garces . Dari pernikahan keduanya ini, Robin mempunyai dua anak Zelda dan Cody . Pernikahan mereka pun secara rasmi berakhir tahun lalu setelah dia awalnya mengemukakan tuntutan cerai Mac 2008 dengan alasan perbezaan prinsip.

Catat Ulasan

0 Ulasan