Perut Buncit,Sajat Tak Penat Ke Jadi Perempuan?

Perut Buncit,Sajat Tak Penat Ke Jadi Perempuan?

Loading...
Perut Buncit,Sajat Tak Penat Ke Jadi Perempuan?


(Sila Scroll Ke Bawah Untuk Tonton Video Penuh)
Baru-baru ini usahawan kosmetik, Nur Sajat telah menambahkan kehangatan isu LGBT apabila balasan komennya kepada salah seorang pengikutnya di laman Instagram menimbulkan kontroversi.
Menerusi balasan komen yang dibuat, Sajat menyatakan beliau sedang datang bulan ekoran soalan daripada pengikutnya yang bertanya tentang perutnya yang kelihatan sedikit buncit.


Balasan Sajat itu seterusnya mendapat kritikan dan hentaman kerasa daripada rata-rata netizen. Foto yang pada mulanya hanya dibanjiri dengan pujian bertukar hentaman dan kritikan tentang statusnya yang konon datang bulan.
Rata-rata pengikutnya mengkritik balasan komen Sajat yang dianggap tidak masuk akal itu. Pemakaian dan jawapannya juga dikatakan mempersendakan agama.
Teringin sangat nak period ke?


Ingatkan buncit sebab pregnant..


Mesti dulu selalu kena buli pakai pampers..


Baik pergi check takut kanser..


Yg berteloq ja buncit weii..


Period boleh bergaya? kalau aku..


Selain laman Instagram, seorang pengguna Twitter juga memuat naik respon sajat ke laman peribadinya. Dengan dapatan jumlah 3,300 retweet dan like sebanyak 1,600, tweet pengguna @eymahana menarik perhatian netizen.


Kalau dia rasa senggugut mesti dia tak nak jadi perempuan..


Video Penuh :

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya.
Sumber:  mamakusyg.com

”Sedap Ke Suara Sajat? and dia tak penat ke jadi Perempuan” – Sajat cuba bagi semangat dekat Alif Syukri, tapi lain pula yang jadi



Dato Aliff Syukri merupakan jutawan kosmetik yang tidak asing lagi nama nya dalam industri perniagaan di tanah air. Penglibatan beliau dalam dunia perniagaan bermula sejak kecil lagi. Bermula dengan berniaga secara kecil-kecilan, akhirnya berjaya membina perniagaan yang dikenali ramai. Berasal dari keluarga yang sederhana membuatkan beliau menghargai setiap sen yang diperolehi.
\
Beliau mula berniaga sejak berusia tujuh tahun lagi sewaktu tinggal bersama neneknya di Sabak Bernam, Selangor. Semangat untuk berniaga bermula dengan impian beliau untuk hidup senang setelah melihat rakan sekolahnya membawa wang saku sebanyak 50 sen dan beliau hanya ada 20 sen.
Pada video durasi pendek kali ini, Dato Aliff Syukri memuatnaik video dengan kapsyen :
bila sizuka saya dah sampai umah @nursajat02
VIDEO :
Jom lihat juga apa kata netizen dalam petikan komen dalam laman instagram dato aliff :
Ingt zamani dtng umh


Semua benda kene rekod ke? Bukan orang kalau da buat salah mendiamkan diri ke? Ni still buat video?
X semua yg xmaafkn dato’.yg mengata tu sudah la.dato dh mintak maaf..korang nie knpe..
fuh..ingatkan izzo xpdc dtg..rupanya abg jat..tanjat boboi.
Be strong dato,Abaikan org ckp,yg penting Yg d atas tau sama ada dato buat benda betul ka tidak,,Doakan mereka yg megutuk ,,
Lg dato duk up status mcmtu..lagi org duk tringat pasal tu..just stay forward..update hal keja dan lain2 spt biasa..lama2 org x igt dh..just lps ni.. jg pertuturan dg baik wlpn nk propa skalipun..like dato ct nurhaliza..stay hamble..sopan..wlpn dh gah dlm industri bkurun lama..smua org suka..ok keep strong dato skluarga @aliffsyukriterlajaklaris
Sabarlah Dato. Dalam hidup ini taksemua orang boleh terima kekurangan kita. Mase tengah seronok same-ii dia bergelak dengan kita tapi bila kita silap sepatutnya betulkan dan nasihat tapi maki dan carutan pula yang dilemparkan. Dato dah buat silap dan dato dah minta maaf dan betulkan. Pedulikan cakap mereka sebab orang sekeliling dato lebih mengenali. Kami boleh doakan dan nasihat sahaja. Jangan ulang kesilapan lagi. Kecaman biasanya akan buat kita lebih berjaya. 
bila sizuka saya dah sampai umah @nursajat02
VIDEO :
Jom lihat juga apa kata netizen dalam petikan komen dalam laman instagram dato aliff :
Ingt zamani dtng umh
Jangan lupa komen yang baik baik

sahaja dan sila like n share page Ariana Rose.
Sumber : IG aliffsyukriterlajaklaris via rimbabara

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. hahaha..betul lah tu kalau dia tau senggugut tu sakit mcm mana beranak tu sakit mcm mana mesti dia tobat xmo jd pompuan hahhaa

    BalasPadam
  2. Good blog post....thanks for sharing with us..
    Book online bus ticket from Redbus

    BalasPadam

jerit kat sini