Elyana berkata, setiap kali memandu ke sesebuah lokasi, dia dan suami, Khairul Hussin pasti akan menggunakan aplikasi Waze untuk ke tempat yang dituju bagi melancarkan pemanduan.
Bagaimanapun, aplikasi tersebut tidak menunjukkan arah jalan yang betul selain gagal berfungsi dengan baik secara tiba-tiba.
"Kebiasaannya memang kami akan menggunakan Waze untuk mendapatkan maklumat kesesakan jalan raya selain memastikan tiba di lokasi yang betul.
"Tetapi aplikasi tersebut mempamerkan laluan yang berbeza dan hampir 20 minit kami tersesat selain dalam masa sama, bangunan KLCC turut tidak kelihatan.
"Bukan untuk mereka cerita tetapi, saya percaya akan kewujudan perkara mistik. Setelah membaca surah al-Fatihah dan tiga Qul, akhirnya kami tiba di destinasi yang ingin dituju," jelas pelakon berusia 30 tahun itu.
Filem Dukun arahan Dain Said mengisahkan tentang seorang wanita bernama Diana Dahlan yang mengamalkan ilmu hitam selain melakukan pembunuhan kejam terhadap mangsanya.
Selain Elyana, filem yang akan memulakan tayangan esok itu turut dibintangi oleh Datin Paduka Umie Aida, Namron, Faizal Hussin, dan Hasnul Rahman. -