“To Be Honest,Mak Si Elfira Yg Gi Call Ex-Sufian And Korek Everything”-Rakan Mengaku Teman Baik Dedah Kisah Disebalik Putus Tunang Sufian-Elfira

“To Be Honest,Mak Si Elfira Yg Gi Call Ex-Sufian And Korek Everything”-Rakan Mengaku Teman Baik Dedah Kisah Disebalik Putus Tunang Sufian-Elfira

Loading...
“To Be Honest,Mak Si Elfira Yg Gi Call Ex-Sufian And Korek Everything”-Rakan Mengaku Teman Baik Dedah Kisah Disebalik Putus Tunang Sufian-Elfira:



Episode duka dalam hidup penyanyi terkenal Sufian Suhaimi nampaknya menjadi perhatian ramai netizen kerana Sufian di katakan sangat sedih apabila hubungan cinta yang di harapkan bersama Elfira tidak sampai ke pelaminan.

Manakan tidaknya, Sufian di khabarkan tidak pula bergaduh besar dengan Elfira,namun berita putus tunang di war-warkan kepada pihak media telah mengejutkan ramai orang.

                                6-94-1.jpg

Menerusi lagu barunuya, Sufian meluahkan rasa hati. Sebelum ini, ramai pihak di maklumkan putusnya tunang antara mereka berdua kerana Sufian tidak mampu menyediakan wang hantaran.

Pendek kata isu wang menjadi pokok. Namun begitu,ianya seperti tidak logik.Tahukah anda siapa Sufian Suhaimi?

                                     2-147.jpg

Sufian datang dari keluarga terpelajar di mana ayah dan ibunya adalah ahli akademik dan keluarganya juga bukanlah dari golongan biasa-biasa.Kiranya Sufian nie anak orang senang juga. Sufian sendiri berpelajaran tinggi, dan sudah mempunyai Master di usia yang masih muda.Maknanya jika dia tidak aktif sebagai penyanyi, Sufian memang punya masa depan yang cerah dalam bidang lain kerana berkelulusan tinggi.

                               3-187.jpg

Dalam dunia hiburan, Sufian bukan sahaja mampu menyanyi malah dia mampu menjadi komposer dan penulis lirik lagu.Sejarah yang lepas membuktikan hasil kerja Sufian memang meletup dan di sukai ramai. Makanya, soal duit bukanlah menjadi satu isu.

Ramai yang yakin, Elfira juga bukanlah gadis yang sangat memandang wang semata-mata.Namun persoalan ramai terjawab apabila seorang rakan Sufian berani tampilkan diri dan bercerita antara sebab mereka putus yang di ketahui olehnya selaku kenalan kedua-dua artis muda itu.

1-157.jpg

Kalau betul ini alasannya, rasa kesian pula dengan Sufian nie. Namun pada masa yang ramai juga mengimbau kembali ex-girlfriend Sufian yang dulu.

 Katanya dia di tinggalkan Pian untuk Elfira walaupun hal itu dah di nafikan oleh Pian sendiri.

Netizen juga memberi macam-macam komen terhadap Pian di Instagram dan mereka mendoakan agar Pian mendapat ganti yang lebih baik.Kalau tengok gambar Pian post di Instagram,nampak sangat air mukanya yang tengah sedih.

                            5-152.jpg


                              7-84.jpg


                             8-80.jpg


                            9-78.jpg


                            10-73.jpg


Catat Ulasan

0 Ulasan