Lelaki Dakwa Tahu Lokasi MH370 Yakin Boleh Ditemui Dengan Sembahyang ,Doa Dan Tanpa Ritual Aneh

Lelaki Dakwa Tahu Lokasi MH370 Yakin Boleh Ditemui Dengan Sembahyang ,Doa Dan Tanpa Ritual Aneh

Loading...
                             
BATAM - Kewujudan pesawat Malaysia Airlines dengan nombor penerbangan MH370 hilang pada Sabtu 8 Mac 2014 masih misteri. Pelbagai cara dilakukan untuk menyelak misteri ini.

Meski demikian, pencarian pesawat yang mengangkut 227 penumpang dan 12 anak kapal pesawat belum ditemui hingga saat ini. Ada kabar menggembirakan yang disampaikan Edison Ahmad Nauvvan.Warga Kota Batam, Provinsi Kepulauan Riau (Kepri), mendakwa dapat menyingkap misteri kewujudan pesawat jurusan Kuala Lumpur-Beijing yang lenyap itu.

Dalam kunjungannya ke Redaksi Tribun Batam Kamis (13/6/2014) malam, Edison berjanji dan bersedia mendedahkan kedudukan misteri tersebut.Menurut penjelasann Edison, pesawat Malaysia Airlines ini jatuh ke laut dan "disembunyikan" secara ghaib.

Artinya, secanggih apapun alat dan teknologinya untuk mencari tidak akan pernah boleh menemukannya.Posisi pesawat, lanjut Edison, separuh badan masuk ke dalam laut dan bahagian tengah hingga ekor masih utuh.



"Insya Allah saya siap membantu dan menunjukan keberadaan pesawat misteri ini. Pesawat itu tidak boleh dicari dengan teknologi secanggih apapun, tetapi dengan kekuatan sembahyang dan doa, atas izin Allah boleh bertemu. "" Tidak perlu syarat macam-macam atau ritual aneh-aneh, "ujar Edison Ahmad Nauvvan yang ditemani pasukannya ketika berkunjung ke Redaksi Tribun Batam di Jalan Batu Ampar, Batam, Kepulauan Riau.

Dikatakan Edison, pesawat jenis Boeing 777-200ER ini berada dalam kedudukan tertentu. Dia menjelaskan seluruh penumpang sudah meninggal dunia.Sebagian yang tenggelam ke laut sudah hancur keadaannya. 

Berbeza dengan penumpang yang saat itu berada di koridor tengah, yakni mulai dari bahagian sayap ke belakang, keadaan penumpang tidak hancur melainkan tinggal tulang-belulang.

Kepada keluarga mangsa kemalangan dan syarikat penerbangan, Edison berjanji dan sanggup mengeluarkan pesawat yang sudah "disembunyikan" secara misteri itu.Dia berpesan untuk keluarga mangsa, jika memang dirinya dipercayai menjalani misi pencarian pesawat ini, keluarga mangsa atau pihak syarikat penerbangan diminta datang langsung menemui dirinya tanpa melalui perwakilan.

"Saya sangat memahami perasaan keluarga mangsa, tetapi semua adalah kehendak Allah. Saya bersedia mengeluarkan pesawat itu, tetapi pihak keluarga harus menemui saya langsung di Batam. "

"Jika sudah bertemu saya, mari kita membuat perjanjian dan sama-sama mendatangi lokasi jatuhnya pesawat dan saya akan mengeluarkan pesawat itu atas izin Allah," ujar Edison.Mengenai proses pencarian dan pengeluaran pesawat dari tempat yang tersembunyi nanti, dirinya akan terbuka kepada awam. Siapa pun boleh menyaksikan proses pekerjaannya ini.

"Siapa pun boleh menyaksikan proses pengeluaran pesawat nanti. Saya bukan paranormal atau ustaz, tetapi saya diberikan sedikit ilmu oleh Allah untuk hal ini. Tidak ada rahsia apa pun dalam misi pencarian ini, "ujar Edison.

Untuk menghubungi Edison Ahmad Nauvvan secara langsung, keluarga atau pihak syarikat boleh menghantar mesej melalui email:

edisonahmadnauvvan@yahoo.com.

(Tribun Batam / Candra P. Pusponegoro)

p/s amat diharapkan segala bantuan yang dihulur supaya MH370 segera ditemui walau bagaimana keadaannya sekalipun



Catat Ulasan

0 Ulasan