Kelibat Misteri Pada Jam 11.30 Pagi DiGua Sanding

Kelibat Misteri Pada Jam 11.30 Pagi DiGua Sanding

Loading...


Untuk sampai ke Gua Sanding...perlu meredah hutan sepanjang 400 meter dari jalan utama. Gua yang dikelilingi hutan ini sangat menyeramkan jika anda berseorangan.

Apabila pulang ke tempat penginapan, masing-masing terkejut melihat imej sebuah gambar yang di dalamnya terdapat gambar orang yang tidak diundang. Sedangkan semasa mengambil gambar tersebut...imej tersebut tiada. Sila lihat gambar di bawah ini.

Kelibat ini dirakam diGua Angin dan Gua Sanding pada 1hb Mei 2011

                               

Tidaklah diketahui siapa lelaki misteri ini.......kebarangkalian bahawa lelaki ini adalah makhluk halus adalah sangat tinggi. Boleh jadi penunggu di kaki gua ini......




kalau dilihat gambar ini...kelihatan dia sedang bertahiyat dalam solat. Solat apa yer..pagi-pagi begini.....ya, tentunya Solat Dhuha....ketika gambar ini diambil.....jam menunjukkan pukul 11.30 pagi.

                                  

                                  

                                  

Apa pun ....inilah bukti kekuasaan Allah SWT. Di dalam alam nyata...ada alam ghaib.
Panglima akan siarkan banyak lagi gambar-gambar yang di ambil di sana. Gambar2 ini hanya diluar gua shj. Belum lagi gambar di dalam gua yang sebesar Stadium. Tak boleh letak banyak-banyak. nanti server jadi slow.

Panglima7

Catat Ulasan

2 Ulasan

jerit kat sini