Header Ads

Seram...Burung Berwajah Manusia Ditemui Di Hutan Tropika

loading...
                                      
Sungguh menakutkan melihat burung ini. Sekali pandang kelihatan hanya seperti burung biasa, namaun bila dilihat dengan lebih tajam burung yang berupa manusia ini, boleh meremang juga bulu roma.


Burung yang muncul di hutan tropika ini amat seram dan menimbul kan pelbagai persoalan.

                                   

                                  
Namun Jika anda mengkaji tentang burung di internet, mungkin anda tidak akan menemui sebarang maklumat tentang burung ini kerana ia hanyalah boneka yang dibuat oleh seorang pemuda untuk dijadikan hiasan di rumahnya.

                                  


12 ulasan:

  1. Laa boneka je ke. Ingat betul betul la tadi ada burung macam tu. Meremang juga bulu ena ni

    BalasPadam
  2. Salam, haha memang menakutkan..saya dah suspen dah kalau benda ni betul2 ada..takut kot2 terserempak, pengsan kang..hehe :p

    BalasPadam
  3. huh suspen je,ingat ada burung betul. tapi boneka tu pun seram ye.. xnampak mcm burung plak

    BalasPadam
  4. hiasan rupa gini?/aih..ni bukan hiasan..ni untuk halau penyamun pun boleh..heheh

    BalasPadam
  5. Glad to have found your site. Keep up the good work! DB Product Review

    BalasPadam
  6. haha..tu la..mula 2 tgk mmg suspen habis

    BalasPadam
  7. Bagus buat halau org jahat ni.

    BalasPadam
  8. Al-fatihah.. Pringtn buat diri dn smua
    Dr sibuk mngta, sebar dan fitnah saudra sndri, lbih baik fkir kdudukn dri ni.. Adkh lyk ke syurga, cukup mulia ke kita utk mti spt ulamak tdahulu? Klau mti nnti, tlepas ke kita dr jd bhn ftnah? So, btter yg pergi itu pergi.. Yg hidup.jgn nk berlagak spt Tuhan mngukur dosa pahalanya.. Kita pn belum tntu baik.. Moga rohnya dirahmati..

    BalasPadam
  9. Salah pg komen.. Admin please remove. Sory.. Hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihi..dah tahu dah..salah landing ni...tapi x pe la..dah tahu komen ni utk artikel mana

      Padam
  10. Balasan
    1. haha..jgn tgk lama2..ngigau kang

      Padam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.