Hancur luluh hati Ahmad Said terpaksa tukar lokasi pernikahan anak.Rajukkah Mat Said?

Hancur luluh hati Ahmad Said terpaksa tukar lokasi pernikahan anak.Rajukkah Mat Said?

Loading...
                                

Seperti diketahui umum, Datuk Seri Ahmad Said tidak menolak antara punca beliau keluar dari Umno dan menjadi calon bebas selepas tidak lagi bergelar Menteri Besar Terengganu adalah ‘merajuk dan Kecewa ’ kerana pertukaran jawatan tidak dilakukan selepas majliskenduri kahwin anaknya pada 17 Mei ini.


Selepas melihat kad undangan majlis perkahwinan itu yang sudah diedarkan, serba sedikit terjawablah persoalan mengapa hal ini begitu sensitif buat Ahmad Said.

                                   
Barangkali selain membayangkan bahawa beliau perlu berbual tentang kedudukan sebagai ‘bekas’ MB di majlis kelak, kad yang sudah diedarkan masih menggunakan alamat Kediaman Menteri Besar Terengganu.
Jadi Ahmad Said mungkin berasakan, ini akan menjadi satu perkara yang memalukan dirinya dan keluarga kelak.

                              

Lokasi baru akan dicari di saat akhir memandang kan lagi 4 hari Majlis tersebut bakal berlangsung dan beliau kini tidak lagi Menteri Besar.



Mynewshub

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. Kami membawa pasangan untuk berkahwin / poligami secara sah di pejabat Majlis Agama Islam Thailand. Pernikahan ini adalah sah mengikut hukum syarak dan diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia. Insya-Allah urusan boleh dijalankan dalam 2 hari sahaja & dokumen lengkap dapat diterima pada hari tersebut.
    Sekiranya berminat, sila hubungi :-
    DRINA DMARYA RESOURCES
    No 7 Tingkat 1, Simpang 4, Teluk Pulai (Atas Kedai Kek Bee's)
    Tel : 03-33745230/ 013-3311606
    WEB KAMI :
    kahwinthaibest.b1ogspot.c0m
    drina1998.b1ogspot.c0m

    BalasPadam
  2. Lokasi tu memang rumah YB di chukai dan tak ada kena mengena dgn kerajaan negeri trh. Kediaman rasmi MB di Batu Buruk dan memang tiada sebarang majlis di situ

    BalasPadam
  3. betul tu..lenkali nak post pun survey dulu fakta tu betul ke idok..mmg dia buat majlis 17 mei tu kat rumah dia kat telo kalong..xder pun tukar2 lokasi..apadaaa

    BalasPadam
  4. betul tu..lenkali kalo nk post survey dulu fakta tu betul ke x..mmg la dia buat majlis kat rumah dia kat telok kalong ni.xder pun tukar2 lokasi

    BalasPadam
  5. Dugaan untuk beliau..rasanya tak adil jugak bagi beliau..agak memalukan sebenarnya...

    BalasPadam
  6. tak payah la nk sensasikan kalau cerita tu tak benar

    BalasPadam

jerit kat sini