Header Ads

Aneh Sangatkah Gambar Ini?

loading...
                             
Apa yang pelik pada gambar di atas??
Tak ada yang pelik pun kan....biasa je..

Lihat pula foto dibawah...
 Kita tak hairan kalau Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sekeluarga menonton Piala Thomas kerana rakyat Malaysia yang minat sukan sudah pasti tidak akan ketinggalan dalam siaran langsung tersebut.

Yang peliknya disini ialah...

Kemana perginya rambut Datin Seri Rosmah Mansor yang cantik mengerbang...


                         

                         
                                              Ini pula foto dari malaysianreview

dah banyak kali nampak foto ni ..tak terperasan pulak...pagi ni baru perasan..ha'ah la yer...memang nampak sedikit pelik...

                                     
Namun tidak dinafikan..alangkah manisnya jika Rosmah bertudung...disamping memenuhi tuntunan agama...tiada apa lagi yang boleh diakatakan.....Harap-harap tuhan bukakan pintu hatinya...


4 ulasan:

  1. Betul lah rosmah paling molek bila bertudung .. btw kak jemput blogwalking ke blog saya http://www.kacamataview.com/

    BalasPadam
  2. begitu la manusia tak boleh tengok org senang sikit, mula la hasad dengki menyebungi sanubari

    BalasPadam
  3. betul tu.. at fist memang tak perasan sampaikn ada orang mention

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.