Anjing Ditanam hidup-hidup dalam lubang kubur kerana dianggap haiwan perosak

Anjing Ditanam hidup-hidup dalam lubang kubur kerana dianggap haiwan perosak

Loading...

Kezaliman apakah ini?

Kebajikan haiwan di China mendakwa telah menemui berpuluh-puluh anjing liar termasuk beberapa anak anjing ditanam hidup-hidup dalam kubur besar-besaran di China.

Sekitar 100 haiwan dilemparkan ke dalam parit sedalam 20 kaki yang digali menggunakan jentera berat, menunjukkan bagaimana pegawai-pegawai kerajaan mungkin terlibat di sebalik pembunuhan tersebut menurut kata  aktivis.

Horrific: Charity workers attempt to dig down into the newly filled-in pit where around 100 stray dogs were seen a day earlier. A handful of dogs were rescued after whimpering was heard coming from under the ground

Perkara menakutkan ini terbongkar selepas seorang wanita mencari anjing peliharaan beliau berhampiran tempat pembuangan sampah di Alxa Liga, berhampiran sempadan China dengan Mongolia, di mana anjing dianggap sebagai haiwan perosak.

I K L A N :: I K L A N

Manakala pengguna internet Cina menyatakan kemarahan selepas gambar-gambar anjing-anjing sebelum dikebumikan tersebar dilaman-laman Twitter.


: Hanya anak anjing kecil ini dan beberapa ekor anjing dewasa yang berjaya diselamatkan pegawai penyiasat setelah dipanggil untuk menyiasat oleh setelah orang awam yang membuat aduan

: Satu-satunya anak anjing diselamatkan dan dipelihara kembali  selepas dirinya hampir  lemas dalam lubang yang dalam.

Lubang yang menempatkan anjing-anjing untuk dibunuh.

Manakala Awal bulan ini , empat orang telah dipukul hampir mati oleh perusuh selepas mereka menyaksikan seorang pegawai membunuh seorang peniaga jalan dengan tukul besi di China.

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. macam macam kes dan macam2 hal... hu hu hu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye la..manusia ni dah semakin menjadi-jadi sekarang dah jadi macam zaman jahiliah pulak

      Padam
  2. alahai keciannya...
    dia pun ada perasaan ingin hidup..

    BalasPadam
  3. Dekat sana memang macam-macam benda aneh dibuatnya.
    Dulu anjing diseret motor, kali ini ditanam pulak..
    Entahlah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kadang -kadang mmg tak terpikir dek akal apa yang diorang lakukan pd binatang2 ni

      Padam
  4. Astagfirullahh..astagfirullah..knp manusia akhir zmn bgini..lebih zalim dr mnusia zmn jhiliyah.. sedihnya..makhluk Allah yg ada hak di atas muka bumi dizalimi manusia yg sombong angkuh.. 😢

    BalasPadam

jerit kat sini