Header Ads

Tweet Biadap Zed Zaidi Tentang Pesawat MH370

loading...
Tak sensitif langsung
Disaat seluruh negara sedang bersih boleh lagi Zed mengeluarkan kenyataan berbaur gurauan sebegini.

Di saat satu negara menanti penuh resah nasib penumpang pesawat MH370 yang masih hilang, Presiden Seniman, Zed Zaidi mengeluarkan kenyataan yang membuatkan dirinya diselar banyak pihak.
Dianggap tidak sensitif dengan keadaan semasa, Zed tidak sepatutnya mengupas perkara ini secara sinikal dan berbaur hentaman kepada Syarikat Penerbangan Malaysia (MAS) memandangkan masalah sebenar masih belum dapat dikenalpasti.

 tak baik betul buat lawak begitu.. bayangkan kalau keluarga sendiri terlibat..hhurrmm..


Bagaimanapun baru beberapa ketika,keluar pula kenyataan dari Zed Zaidi..

Zed Zaidi Minta MAAF Kenyataan BANGANG Di Twitter Mengenai Kehilangan Pesawat MAS


Bagaimanapun selepas menerima banyak komen ‘nasihat’ di Twitter, Zed Zaidi akhirnya mengakui kesilapan dan memohon maaf.
“Saya Mohon Maaf Atas Kenyataan Mengenai Kapal Terbang MAS Yang Hilang di Twitter & FB Sy tadi. Saya Tiada Niat Utk Memburukan Lagi Keadaan,” demikian permohonan maaf diucapkan menerusi Facebook Rozaidi Jamil (Zed Zaidi) miliknya.
Manakala menerusi Twitter, Zed memuatnaik status:
Diharapkan semua pihak, apatah lagi jika anda mempunyai kedudukan tertentu berhati-hatilah sebelum mengeluarkan komen apatah lagi apabila membabitkan isu nasional.
Tersilap cakap, reputasi anda mungkin tercalar selain dianggap ‘kurang cerdik’.

7 ulasan:

  1. memang tak cerdik pun dia ni.........harapkan nak glamour aje lebih, berita yang begitu menyedihkan dibuatnya lawak

    BalasPadam
  2. memang tak cerdik pun dia ni.........harapkan nak glamour aje lebih, berita yang begitu menyedihkan dibuatnya lawak

    BalasPadam
  3. memang tak cerdik pun orang yang bagi komen macam ni

    BalasPadam
  4. Bangaang betol si bangang biadap ni

    BalasPadam
  5. Dh la x glamorrrrr. Banggang lagi ada. Patutlah..... ni skolah tadika pn x lepas.

    BalasPadam
  6. Glamor....???? Xde langsung. Dh tu banggang. Ni skolah tadika pn x lepas....sbb xde hati n perut.

    BalasPadam
  7. Dh la x glamorrrrr. Banggang lagi ada. Patutlah..... ni skolah tadika pn x lepas.

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.