Header Ads

Tahukah Anda Kate Gemar Memakai Baju Yang Sama Berulang Kali

loading...
Saat Kate Middleton menhadiri acara David Attenborough 's Natural History Museum Alive 3D di Muzium

Sejarah London, kita tidak hanya tercengang melihat kecantikannya dengan gaun lace Temperley , tetapi juga merasa familiar dengan gaun yang dipakainya malam itu.

Ternyata Duchess of Cambridge itu pernah memakai pakaian tersebut sebanyak dua kali. Hal ini bukanlah kali pertama dilakukan oleh Kate.

Sekitar beberapa minggu yang lalu apabila menghadiri Mandela: Long Walk to Freedom premiere, Kate hadir dengan pakaian putih Roland Mauret yang pernah dipakainya setahun yang lalu.

 Berikut ini beberapa penampilan Kate Middleton dengan baju sama yang dipakainya beberapa kali.

Coat Armani ini memang sesuai digunakan untuk mencerahkan penampilan. Kate pernah memakainya pada 2006 lalu (kiri) dan memakainya lagi saat sedang hamil pada April tahun ini (kanan).

Dress Emilia Wickstead ini perna dipakai Kate dua kali. Mei lalu Kate terlihat memakainya lagi.

Coat Missoni ini memang sesuai dipakai oleh seorang Lady seperti Kate. Bulan Mac lalu Kate mengenakannya dengan heels abu-abu. Kemudian pada bulan Jun, Kate memakai lagi dengan heels hitam.

Gaun dari Rolan Mouret ini pernah dipakai Kate setahun yang lalu dengan sandal silver Jimmy Choo. Dua minggu lalu Kate memakainya lagi dengan heels hitam dan kalung Zara.



Gaun lace Temperley ini dipakai Kate pada Januari 2012 lalu semasa menghadiri premiere War House dengan clutch hitam. Minggu lalu Kate memakai lagi dengan clutch merah.


p/s  Benda ni tak de la hairan sangat pun..kita pun macam ni gak..malah lebih hebat dari Kate,tapi disebabkan beliau adalah VVIP,maka segala-galanya jadi perhatian ramai

Loading...

4 ulasan:

  1. Mesti byk koleksi bajunya...huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. hhurrmm..akak pun dah terbayang apa ada dalam almari dia

      Padam
  2. akak, kiranya dia tak membazir.

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhu..macam kita seme gak kan...

      Padam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.