Header Ads

Jom Jalan-jalan di Blog Ke2 Akak Dibalik Pintu

loading...
Salam pagi Isnin buat semua pembaca setia Blog Akak Dibalik Pintu.
Tak ada yang istimewa untuk diberitahu tentang cuti Tahun Baru Cina ni,cuma sekadar hantar anak kembali ketempat belajar masing-masing.Itu pun dah terasa penat yang amat setelah menempuh perjalanan yang panjang dari Mersing menuju ke Banting...

Bayangkan bertolak jam 12 tengahari sampai di Banting jam 7.30 malam gara-gara jalan jem teruk di sepanjang lebuhraya.

Dalam sibuk-sibuk sempat lagi layan anak-anak akak gi beli limau...dah terbeli limau masam pulak...nasib laa




Haaa..ni akak nak bagi tau..tak cukup ngan satu blog,satu blog lagi akak baru je buat...jgn tanya kenapa....cuma nak ubah citarasa sikit....hhmmm....nak tahu apa..kena tengok dan baca sendiri la...

Cuma akak minta jemput la jadi follower blog baru akak sekali yer...al maklum...orang baru...banyak benda nak kena belajar....


Jom layari..Alkisah Ceritaku
Loading...

5 ulasan:

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.