Header Ads

Adik Nursyafiqah Bukan Mati Dirogol Tapi Dipijak Bagi Mengeluarkan Pil Kuda

loading...
Masih ingat arwah adik Nursyafiqah Abdullah yang ditemui mati dibunuh dalam keadaan mengerikan di Taman Perumahan Permint Seberang Paka, Terengganu pada 21 Januari lalu?

Kini, tersebar di Facebook yang didakwa menceritakan sebab sebenar kematian Nursyafiqah yang baru berusia 2 tahun.



Menurut status facebook tersebut, Sangkaan selama ini yang menyatakan arwah dirogol dikatakan tidak benar, sebaliknya anak kecil ini mati dipijak bagi mengeluarkan pil kuda yang dipaksa telan oleh pembunuh sebelum kematiannya.

Menurut status berkenaan, perut Nursyafiqah dipijak selepas arwah tidak muntah-muntah sekalipun selepas diselamkan kepalanya ke dalam sungai. Usus arwah yang terkeluar kemudiannya dipotong untuk mengeluarkan pil kuda berkenaan.

Sejauh mana kebenaran cerita ini tak dapat dipastikan namun satu yang sahih, pembunuh adik Nursyafiqah sememangnya syaitan bertopengkan manusia. 



MYNEWSHUB
nescafieais.com
Loading...

17 ulasan:

  1. nauzubillah..
    ini yg pentingnya hudud...

    BalasPadam
    Balasan
    1. laksanakan hukuman yang sewajarnya pada sipelaku

      Padam
  2. Balasan
    1. betul tu..malah lebih jahat dari binatang

      Padam
  3. kejamnya manusia bila kewarasannya diambil alih oleh nafsu hasutan syaitan...anak ini selamat di syurga....moga sipelaku mendapat pembalasan sewajarnya.

    BalasPadam
  4. Kita baca ni tadi ..macam tak pervaya..sedih giler..takut nak share coz cerita tu agak mengerikan..dan tak tau siapa yang benar-benar nampak kejadian tu..kalau lah dia nampak dan tak buat apa-apa..memang lah...tak tau nak kata apa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. mulanya akak pun rasa x percaya,2,3 kali akak baca..masyaallah...kalaulah betul x terbayangkan bagaimana adik itu ketika diseksa begitu...subhanallah

      Padam
  5. Ya Allah kenapalah begitu kejam! Betapa siksanya arwah sebelum mati... Allah Maha adil...terimalah akan balasannya, jika tiada keadilan didunia, diakhirat kelak pasti tidak akan terlepas!

    BalasPadam
  6. Ya Allah.. Takutnyaa kesiannya. Tak apa Syurga pasti buatmu sayang.. =(

    BalasPadam
  7. kenapa harus laksanakan hudud hukuman ciptaan Allah kepada manusia di dunia? kerana hukum Allah ini mampu menggerukan si penjenayah dan bakal penjenayah apaabila ia dilaksanakan didepan mata masyarakat?takut memalukan keluarga penjenayah?itu kita tak perlu bimbang sebab ia akan diadili Allah sendiri, kita hanya perlu jalankan apa yang Dia perintah saja,dan hukum hudud adalah salah satu perintahNya.ni yang akan terjadi bila orang islam sendiri mengabaikan hukum Allah,masyaallah

    BalasPadam
  8. kenapa harus laksanakan hudud hukuman ciptaan Allah kepada manusia di dunia? kerana hukum Allah ini mampu menggerukan si penjenayah dan bakal penjenayah apaabila ia dilaksanakan didepan mata masyarakat?takut memalukan keluarga penjenayah?itu kita tak perlu bimbang sebab ia akan diadili Allah sendiri, kita hanya perlu jalankan apa yang Dia perintah saja,dan hukum hudud adalah salah satu perintahNya.ni yang akan terjadi bila orang islam sendiri mengabaikan hukum Allah,masyaallah

    BalasPadam
  9. salam kak tie...akak open blog lain lak kerr...saya tak leh nak baca kenapa?????(follower)

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul akak bukak blog baru...jom jalan2 and follow blog baru akak...
      http://cheakak.blogspot.com/

      Padam
  10. apa kata..??? print'kan post' yg di FB nie dan boleh tak'..sesiapa yang dapat edarkan kat dalam penjara di mana jahanam2 kena sumbat..!!! aku pasti orang yg kat dalam jail tu pn mesti terbakor bila baca cite kejam yg mamat2 kuda' jahanam nie dah buat kt budak tu.. aku rasa orang jahat pn benci..!!! dengan orang2 bangsat cmnie...

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.