Header Ads

Obama Dan Michele Sembunyikan Perceraian?

loading...

Khabar perceraian antara Presiden Amerika Syarikat Barack Obama dengan isterinya, Michelle Obama, ramai sudah pun heboh dimedia. 


Bukan  hanya media news, media gosip seperti Showbizspy pun mengkhabarkan perceraian ini. Media tersebut menyebut, pasangan ini menyembunyikan khabar perceraian mereka.

 Seorang sumber mengatakan kepada National Enquirer bahawa perkahwinan selama 21 tahun itu berantakan setelah bercuti ke Hawaii. 

Michelle sangat marah ketika mengetahui bahawa Secret Service menutupi perselingkuhan Obama sebanyak dua kali. 

"Michelle sangat marah dan dia tidak ingin meninggalkan Hawaii ketika sudah waktunya untuk pergi," kata seorang sumber. "Dia berkata tidak bersedia menghadapi 'fish bowl' di Washington, dan menolak untuk pulang dengan Obama dan dua anaknya. 

Presiden tidak punya pilihan selain meninggalkan Michelle di Hawaii, "tambah s sumber. Menurut sumber, agen Secret Service muak dengan aksi flirting Obama di perkuburan Nelson Mandela. 

Mereka pun memutuskan untuk membuka rahsia tersebut kepada Michelle. "Dia mengetahui bahawa Obama ditangkap dengan seorang wanita di sebuah insiden. 

Selain itu, agen Secret Service juga melihat presiden 'dalam kedudukan berkompromi' dengan wanita lain saat Michelle berada di luar bandar," tambahnya. 

Sementara itu, Obama dikhabarkan meminta isterinya agar tidak percaya laporan agen Secret Service. Dia berkeras bahawa semua adalah fitnah. 

Saat ini, Michelle dikhabarkan sedang memikirkan keadaannya. Namun demi kedudukan suaminya sebagai seorang presiden, Michelle dikhabarkan harus berlangsung hingga masa jabatan Obama berakhir pada 2016. Padahal secara hukumnya, hubungan mereka dikhabarkan sudah berakhir.

Loading...

1 ulasan:

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.