Janin Sendiri Untuk Dijual

Janin Sendiri Untuk Dijual

Loading...
 Menyeramkan atau lucukah? Saat ini Anda dapat melihat sebuah patung yang memiliki bentuk dan ukuran persis dengan janin manusia.


Melihat janin bergerak di dalam perut melalui paparan USG (ultrasonografi) mungkin sudah biasa, tapi kini sebuah syarikat membuat patung janin 4 dimensi agar ibu hamil boleh mempunyai janin yang ada di dalam kandungannya sebelum melahirkan.

Sebuah syarikat menggunakan mesin pencetak tiga dimensi (3D) untuk membuat model janin yang masih berkembang di dalam rahim.


Syarikat bernama 3D Babies tersebut menjual patung janin buatannya dengan harga USD600 Model patung boleh dipadankan wajahnya dengan bayi anda yang sedang dalam kandungan.

 Pihak 3D Babies juga menawarkan patung janin anak selebriti seperti anak perempuan Kanye West dengan Kim Kardashian, North West. "Proses kehamilan itu adalah pengalaman sekali dalam seumur hidup. Melihat wajah bayi sendiri ketika di USG adalah saat-saat yang sangat menyenangkan.


Ini adalah cara yang bagus untuk berkongsi kegembiraan anda dengan keluarga dan teman-teman. Patung janin ini akan menjadi kenangan yang berharga saat kehamilan anda, "ungkap juru bicara 3D Babies, seperti dilansir Daily Mail , Selasa (21/1/2014).


Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. rasa Menakutkan Mix excited ngan tknologi skang ni...

    BalasPadam
  2. wah kalau macamni lagi senang tak payah cari lagi janin kat kubur untuk dibuat toyol!! keh3.

    BalasPadam

jerit kat sini