Header Ads

Foto Unik Obama Bersama Budak Yang Terlelap...Lihat!

loading...
WASHINGTON - Banyak foto unik yang belum diterbitkan oleh pihak Rumah Putih mengenai keseharian Presiden Amerika Syarikat (AS) Barack Obama.

Salah satunya adalah gambar budak yang tertidur dan Obama pun menyempatkan diri untuk foto bersama dengan budak yang tengah terlelap itu.

Kejadian tersebut berlangsung dalam perayaan Hari Bapa pada 14 Jun 2013 lalu. Saat itu, Rumah Putih menjamu warga dalam makan malam bersama.

Tiba-tiba saja Obama menyedari ada seorang budak yang sedang terlelap di salah satu meja. Segera Presiden Obama pun menghampiri kanak-kanak tersebut dan meminta jurugambar Rumah Putih mengambil foto dirinya dengan budak tersebut.

"Presiden memanggil saya untuk diambil gambar dirinya dengan budak yang tertidur dalam perayaan di Rumah Putih," ujar Jurugambar Gedung Putih Pete Souza, seperti dikutip Daily Mai l , Kamis (2/1/2014).

Budak tersebut kelihatan berpakaian lengkap dengan jas disertai tali leher. Namun dirinya justru menjadi perhatian Obama kerana tertidur di acara tersebut dan mengundang senyuman dari mereka yang berada di dalam Rumah Putih
Loading...

Tiada ulasan

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.