Begini Cara Orang Miskin Dikebumikan

HOMEWOOD, Amerika Syarikat (AS) - Sebanyak 30 mayat yang merupakan orang paling miskin kerana tidak mempunyai wang untuk membiayai kos pengebumian sendiri telah dikebumikan dalam sebuah lubang kubur di kawasan perkuburan Homewood Memorial Gardens.

Tiada seorang pun rakan atau saudara si mati yang datang untuk menyaksikan pengebumian itu.

Situasi ekonomi yang sukar di AS menyebabkan terdapat peningkatan pengebumian orang yang amat miskin termasuk di Chicago dan di kawasan sekitarnya.








Ulasan

  1. dah banyak pun kak tie kita tengok orang dikebumikan dengan cara macam ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu..pernah nampak dalam tv dulu

      Padam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!

Wahai Lelaki Bernama Suami...Bacalah!!