Header Ads

Misteri Rumah Tinggal Di Lumut

loading...
Kali ini saya nak cerita pula pasal 'rumah tinggal' yang ada kat Lumut, Perak. Sebelum ini kawasan tersebut macam hutan banat jer. Disebabkan pemodenan kawasan tersebut telah diterokai, maka terserlahlah kewujudan rumah ni yang sekian lama tidak berpenghuni. Orang lama yang kat kawasan ni pun xtahu rumah ni wujud.

Kawasan yang baru kena tarah ni rasanya ada lah dalam saiz 1 padang bola sepak.


Kawasan ni da lama kena tarah, tapi rumah ni sampai sekarang masih kekal camni. Hasil daripada info yang saya dapat, mengatakan rumah ini susah sikit nak dirobohkan sebab ada makhluk yang dok lepak kat rumah ni.

Ada banyak gangguan, bukan je kat kawasan rumah ni. Sampai ke jalanraya yang ada kat sebelah pun ada je entiti nie dok lepak. So kalau malam-malam dan nak lalu kawasan ni ntuk pegi Lumut berhati-hati la yer. Semua info ni saya dapat daripada orang ramai kat kawasan ni lah.

sumber:facebook

Loading...

Tiada ulasan

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.