Wajib Memetik Teh Ini Dengan Bibir Perawan Dan Memakai Bra Saiz Cup C

Lagi negara lain budaya, lain pula kebiasaan, seperti sebuah kebiasaan di Jepun, ada ritual khusus minum teh. Sedangkan di China, ada ladang yang memerlukan pemetik teh mempunyai kriteria tertentu. Teh di kebun tersebut harus dipetik dengan kelembutan, iaitu memetik hujung daun teh harus menggunakan bibir seorang gadis seperti kutipan vemale berikut ini.

Harus Perawan dan Minima Ada Payudara Cup C

Kalau kita sempat jalan-jalan ke Gushi, Henan Province, China. Di sana, anda akan menemui sebuah kebun teh bernama Jiuhua yang mempunyai keunikan. Hanya gadis perawan yang boleh memetik daun teh di sana, syarat lain adalah .. gadis itu juga harus mempunyai saiz payudara sekurang-kurangnya cup C. Upah para pemetik teh di atas rata-rata 50 poundsterling . Mereka tidak boleh menyentuh daun teh dengan tangan, harus memakai bibir.

"Seorang calon pegawai harus seorang wanita yang masih perawan dengan saiz bra minimal cup C, tidak boleh ada bekas luka terlihat di tubuh saat memakai pakaian seragam," demikian syarat yang diminta. Li Yong, jurucakap kebun teh Jiuhua menambah, "Pekerjaan ini jauh lebih sukar daripada kelihatannya. Mereka perlu membersihkan diri sebelum bekerja dan ikut latihan khusus agar mempunyai kekuatan pada leher dan bibir,"

Konon, Dahulu Ada Peri Pemetik Teh

Mengapa ladang ini repot-repot menggaji pemetik teh dengan syarat yang cukup aneh? Konon, ada legenda yang mengatakan bahawa daun teh di kawasan itu diambil oleh peri menggunakan bibir mereka. Ketika air sudah dicurahkan pada daun teh, peri itu akan naik di tengah wap dan pergi ke langit. Percaya tidak percaya, tradisi ini tetap diteruskan. Peri diganti dengan gadis perawan dengan syarat tertentu.

Cara memetik teh di kebun Jiuhua juga tidak sembarangan. Pucuk daun teh dipetik menggunakan bibir gadis perawan. Hasil petikan itu dimasukkan dalam bakul kecil bernama Chaliuqing. Keranjang tersebut harus terbuat dari ranting pohon willow segar. Kerana dipetik khusus, daun-daun teh akan dilelong. Ada juga yang mengatakan bahawa teh dari kebun Jiuhua dapat menyembuhkan berbagai penyakit.

Ada juga tradisi yang melibatkan sekumpulan gadis perawan untuk memetik daun teh dan menyelipkan hasil petikan daun teh di antara payudara semasa tidur. Aroma perawan yang diserap teh dikhabarkan mempunyai manfaat untuk kesihatan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!