Kelibat Yesus Dan Ibunya Maria Kelihatan Dari Google diSwitzerland

WALENSEE - Sebuah gambar seperti sosok Yesus Kristus dan ibunya Maria terlihat dari Google Earth. 

Gambar tersebut berada di atas jalanan di Switzerland. Sosok Yesus Kristus dapat dilihat di sebelah kiri, sedangkan sosok Bunda Maria terlihat memakai pakaian berwarna putih dan merah muda di sebelah kanan. 

Seperti yang dilaporkan Mirror , Selasa (29/10/2013), gambar itu diambil oleh Google di sepanjang jalan raya A5 di Bandar Walensee, Switzerland. 

Tidak diketahui dari mana asal gambar tersebut. Kemungkinan besar gambar tersbeut merupakan hasil dari fenomena optik.

Anda fikir??

Ulasan

  1. kita sebagai org islam patutkah share benda2 mcm ni? kalau ada org baca yg percaya pula?

    BalasPadam
  2. @Eny Yusnizar Abdullah
    rasanya ramai yg dah tahu photo
    shop,ini juga rasanya adalah satu tekniknya,internet skrang banyak yg tipu kan?

    BalasPadam
  3. QS A L - A ' R A F 7:187. Mereka menanyakan kepadamu tentang kiamat: Bilakah terjadinya?" Katakanlah: "Sesungguhnya pengetahuan tentang kiamat itu adalah pada sisi Tuhanku; tidak seorang pun yang dapat menjelaskan waktu kedatangannya selain Dia. Kiamat itu amat berat (huru-haranya bagi makhluk) yang di langit dan di bumi. Kiamat itu tidak akan datang kepadamu melainkan dengan tiba-tiba". Mereka bertanya kepadamu seakan-akan kamu benar-benar mengetahuinya. Katakanlah: "Sesungguhnya pengetahuan tentang hari kiamat itu adalah di sisi Allah, tetapi kebanyakan manusia tidak mengetahui".

    QS A Z - Z U K H R U F 43:61. Dan sesungguhnya Isa itu benar-benar memberikan pengetahuan tentang hari kiamat. Karena itu janganlah kamu ragu-ragu tentang kiamat itu dan ikutilah Aku. Inilah jalan yang lurus.

    Yohanes: 14
    14:6 Kata Yesus kepadanya: "Akulah jalan dan kebenaran dan hidup. Tidak ada seorangpun yang datang kepada Bapa, kalau tidak melalui Aku.

    BalasPadam
  4. QS A L - A ' R A F 7:187. Mereka menanyakan kepadamu tentang kiamat: Bilakah terjadinya?" Katakanlah: "Sesungguhnya pengetahuan tentang kiamat itu adalah pada sisi Tuhanku; tidak seorang pun yang dapat menjelaskan waktu kedatangannya selain Dia. Kiamat itu amat berat (huru-haranya bagi makhluk) yang di langit dan di bumi. Kiamat itu tidak akan datang kepadamu melainkan dengan tiba-tiba". Mereka bertanya kepadamu seakan-akan kamu benar-benar mengetahuinya. Katakanlah: "Sesungguhnya pengetahuan tentang hari kiamat itu adalah di sisi Allah, tetapi kebanyakan manusia tidak mengetahui".

    QS A Z - Z U K H R U F 43:61. Dan sesungguhnya Isa itu benar-benar memberikan pengetahuan tentang hari kiamat. Karena itu janganlah kamu ragu-ragu tentang kiamat itu dan ikutilah Aku. Inilah jalan yang lurus.

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!