Ibu Gila..Pukul Anak Hingga Mati Dengan Al Quran

Boston: Seorang wanita dihukum penjara sehingga 30 tahun kerana membakar zakar dan puting dada anak lelakinya dengan pemetik api. 

 Media semalam melaporkan, seorang remaja berusia 19 tahun menjadi mangsa penderaan berulang oleh ibunya dan dipaksa berbohong mengenai kecederaan yang dikesan pada tubuhnya. Walaupun diseksa ibu sendiri, pemuda terbabit diarah menipu kononnya kecederaan dialami itu akibat perbuatan sendiri. 

 Dalam keterangan di mahkamah, mangsa dilaporkan menjadi mangsa penderaan tiga individu berlainan, termasuk ibunya sendiri. Ketika memberi keterangan di Mahkamah Tinggi Merrimack di Massachusetts, pemuda terbabit berkata, dia diseksa di rumahnya di Penacook. 

 Ibu pemuda terbabit, Christine Gelineau, 53, dilihat tersedu-sedan mendengar keterangan itu sambil duduk dengan pakaian penjara. 

 “Ibu, apa yang anda lakukan ke atas saya tak boleh dimaafkan. “Anda memukul saya, membiarkan saya kebuluran, hampir memutuskan zakar saya, membuang pakaian saya, melarang saya mandi. “Anda hampir membunuh saya dengan tiga jenis ubat antikemurungan dan dua pelega otot,” katanya. 

 Menurut pemuda terbabit, dia percaya kekejaman itu disengajakan supaya dia mati dan ibunya boleh kembali kepada kehidupan silamnya. “Anda tidak akan dapat melihat saya menamatkan pengajian dan berharap anda sedar bahawa segala yang anda miliki kini lenyap,” katanya. 

 Christine mengaku salah atas tuduhan menyerang dan mengancam saksi. Sebagai balasan, dia dihukum penjara antara sembilan hingga 30 tahun walaupun kebiasaannya hakim mengenakan hukuman lebih ringan. 

Pendakwa, George Waldron berkata, mangsa mengalami kerosakan saraf kekal pada zakarnya apabila Christine membakar organ sulit itu dengan pemetik api di antara 10 hingga 14 April lalu. Christine mengaku membakar hujung zakar anak lelakinya tetapi mendakwa dilakukan selepas remaja terbabit mahu mengadakan hubungan seks dengannya. 

 Sebagai balasan, kata Christine, dia memakai sarung tangan dan mencengkam kemaluan mangsa dan memulasnya sebelum dibakar beberapa saat walaupun remaja terbabit meraung kesakitan. 

 Namun seorang lagi suspek, Daniel ‘Tyler’ Cantrell berkata, Christine membakar zakar remaja terbabit selepas memaksa mangsa memakan najis manusia. Walaupun mangsa mengikut arahan itu, Christine tetap membakar kemaluan remaja itu. - Agensi 


 Stockholm, Seorang ibu asal Sweden berumur 28 tahun melakukan tindak kekerasan terhadap bayinya yang di duga tengah kerasukan setan. 

Ibu muda tersebut memukul bayinya berulang-ulang dengan Al-Quran. Akhbar the Daily Mail melaporkan, Jumat (2/11), bayi seberat sembilan kilogram itu ditemui mati di rumahnya di Bandar Halmstad, Wilayah Halland, Sweden, Julai lalu. 

Di tubuhnya dijumpai 39 luka lebam. "Perempuan itu sengaja membunuh anaknya. Dia menyiksa sampai mati dan Al-Quran menjadi senjatanya", ujar Jaksa penuntut Anders Johansson di depan mahkamah. 

Sang ibu mengakui tindakan tersebut, namun ia berdalih selama berminggu-minggu mengalami halusinasi dengan melihat di kepala bayinya tumbuh tanduk. "Saya juga melihat kepala datuk-datuk di bahagian tubuhnya. 

Saya ingin menyelamatkan bukan membunuh dia", kata perempuan itu. Peguam Goran Ruthberg menyebut pelanggannya itu mengalami gangguan jiwa. Dia mengatakan perempuan kejam itu tidak berniat membunuh dan tidak menyangka akan membawa maut akibat perbuatannya itu. 

Suaminya menangis saat mendengar pendakwa menjelaskan kejadian menakutkan dan memaafkan isterinya itu. "Dia ibu dan isteri baik. Ini kejadian menakutkan tapi ini kemalangan," katanya.

 Kedua pasangan muslim ini bertemu melalui Internet dan berkahwin seminggu kemudian. Suaminya berkata isterinya gembira saat melahirkan anaknya itu. 

Namun, keadaan kejiwaannya makin merosot selepas itu. Petugas perubatan mendapati perempuan itu membunuh anaknya lantaran mengalami kelainan jiwa. Dia mengatakan perempuan ini tidak boleh dimasukkan ke penjara atas tuduhan pembunuhan. 

Sungguh ironis, Al-Quran seharusnya menjadi pegangan buat menjadi muslim baik.

Ulasan

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!