Tiada Teman Tidur?Gunakan Bantal Ini Sebagai Teman Tidur Anda

Tiada Teman Tidur?Gunakan Bantal Ini Sebagai Teman Tidur Anda

Loading...
sebuah bantal lengan lengkap dengan setengah batang tubuh dapat menarik perhatian wanita dan lelaki yang kesepian.

Bantal tidur khusus buat lelaki

Khabarnya, bantal yang tersedia di negara Kesatuan Arab Bersatu itu dapat memberikan keselesaan kepada siapa saja di malam hari. 

Ya, bantal itu berbentuk lengan yang siap memeluk pemiliknya yang merasa kesepian. Sayangnya, bentuk bantal yang unik itu malah menciptakan kemarahan media sosial. "Bantal itu direka untuk memberi keselesaan dan berkhidmat sebagai pendamping tidur yang sempurna setiap malam. 


Hug Me Pillow memiliki bentuk unik yang mereplikasi tangan kekasih atau orang tua untuk menghadirkan kehangatan sepanjang tidur," ujar pihak penjual di Groupon, seperti dikutip dari Emirates 247, Rabu (6/6/2012) lalu. 


 Bantal unik itu dijual pada harga 59 dirham  Selama beberapa jam, bantal itu sudah mengundang 53 pembeli yang mencarinya. "Apakah orang- orang yang benar-benar haus akan keselesaan yang kita bayar dengan 59 Dirham untuk sebuah boneka? 


Ini sudah melebihi urusan peribadi seseorang, "ujar salah satu pengkritik di internet, Binaifer Dastoor. Tetapi pihak Groupon mengaku mereka memang mempunyai pandangan ekstrim tentang Huge Me Pillow. Tetapi Groupun menambah mereka hanya ingin menjadikan bantal itu sebuah produk yang unik, dan lucu .

Catat Ulasan

2 Ulasan

jerit kat sini