Header Ads

Sanggupkah Anda Makan Kuih Menyeramkan Seperti Ini?

loading...
Tampilan kuih /makanan memang mencuri perhatian.

Dari mata jatuh ke hati. Tapi jika tampilan makanannya berupa kepala bayi, organ tubuh dan tengkorak kepala burung, apakah Anda masih berminat untuk menyantapnya?

 Saat Anda menemui Annabel de Vetten , Anda akan menemukan kuih dengan bentuk-bentuk tersebut, diperlukan juga semangat yang kuat untuk memakannya.



Namun kuih2 ini tidak disarankan untuk pesta ulang tahun anak-anak. Kuih Annabel de Vetten adalah terdiri dari kek spons, dihiasi dengan gula icing, cokelat dan marshmallow

                         Tengkorak Unggas berparuh bengkok, salah satu kuih ciptaan Annabel

Sebuah kuih bercorak wajah tanpa kulit, salah satu hasil mengerikan Annabel de Vetten dari Birmingham.

Annabel mengatakan bahwa keluarganya sangat menjaga bisnes kuihnya, mereka mungkin akan merasa aneh jika Annabel membuat kuih cantik dan feminin

Annabel mulai membuat kue tiga tahun lalu, dan sekarang menghabiskan sekitar 30 jam pada masing-masing karya menakutkan tapi lazat.

P/s..sanggup ke korang makan??






Loading...

8 ulasan:

  1. tak. tak >_<"
    terlebih kreatif. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. lum cuba lum tahu la Cik Pensil..kalau dah cuba mesti nak lagi kan??cantikkan?

      Padam
  2. memang tak sanggup la nak makan...
    memang takda rupa kuih langsung..

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..ye la..agak2 ada tarikh luput tak..sayang kalau dah berkulat

      Padam
  3. Oh no..tak sanggup kak tie..Tengok aje pun dah nak termuntah..hmm..siapalah punya kerja ni..tak da design lain ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihi..kalau dah ada depan sure renung x berkelip2

      Padam
  4. tgk pun dah geli..cmne nk mkn..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..betul tu..baru nak ngap rasa mcm nampak hantu

      Padam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.