Header Ads

Laa..Kata couple sampai mati,Dah Putus??

loading...
HUBUNGAN PUTERI AWANI AHMAD DENGAN HUZAIRI YAHYA (ERY) TELAH BERAKHIR | Nampaknya setelah video yang menjadi kritikan ramai itu tersebar, hubungan cinta antara Awani dengan Ery telah sampai ke titik noktah. Ery atau nama sebenarnya Huzairi Yahya menimbulkan rasa insaf terhadap apa yang berlaku.
Tak perlulah adik nak menyalahkan sesama sendiri terhadap apa yang berlaku. 

Sila ambil iktibar untuk dijadikan pedoman hidup adik-adik yang sepatutnya fokus pada pelajaran adik-adik. Baca pengakuan Ery, kekasih Puteri Awani di bawah.

Haaaa..kan dah kata..ni semua cinta beruk,kejap jer...fokus blajar dik oii...belajar...cinta tu x kemana..haish
Loading...

3 ulasan:

  1. Baru je komen kat blog dia dah putus plak huhu..

    BalasPadam
  2. tu la kak..adalah lebih baik berdiam diri..baru 7hari..sy dah 7thn ni pun x berani nak bervideo camtu..xpelah..mngkin hikmah puasa ni kan..

    BalasPadam

jerit kat sini

Dikuasakan oleh Blogger.