Benarkah Lokasi Air Mineral Spritzer Benar-benar disebelah Kubur Cina?Baca Artikel Seterusnya...

Benarkah Lokasi Air Mineral Spritzer Benar-benar disebelah Kubur Cina?Baca Artikel Seterusnya...

Loading...
Sebelum ini artikel yang saya keluarkan(sebenarnya saya dapat sumber ini pun dari blog yang lain)http://akakdisebalikpintu.blogspot.com/2013/07/lokasi-sebenar-sumber-air-mineral.html

banyak komen2 yang diterima....saya pun sebenarnya cuak juga,sbb ini adalah air mineral peberet saya...
namun baru sebentar tadi saya mendapat mesej melalui facebook mengenai punca sebenar air mineral tersebut...

Diharapkan dengan penjelasan ini akan terjawab segala persoalan tentang air minuman ini...

Baca sumber airnya disini...



Terimakaasih kepada Winnie dari Syarikat Chuan Sin atas informasi sebenar air Spritzer,apapun keadaan yang sebenarnya bukan seperti yang disebarkan pada awalnya

 Harap maklum...mohon diseabarkan...

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. dia xbagitau pn punca air kat mna???nk tau lebih lanjut...
    sbb sy dok rumah kt depan kilang tu...

    BalasPadam
  2. saya dapat mesej dari pihak syarikat air ni tolong deletekan artikel ni..jadi sy deletekan saja,wakhal saya tgkbanyak lagi blog2 yg lai keluarkan artikel yg sama,x de apa2 tindakan pun

    BalasPadam
  3. Pening lagi nih... Tak de jawapan yang meyakin kan....

    BalasPadam
  4. Sudah sampai masa kita boikot barangan cina kafir. Carilah air mineral alla fonte buatan org kita. Nak kata saya rasis? Ya saya rasis sbb ingin bantu produk org Islam, org kita.

    BalasPadam
  5. @Arzuitu adalah cara yg paling baik,air mineral pun banyak pilihan sekarang,tepuk dada tanya selera

    BalasPadam

jerit kat sini