Benarkah Ini Foto Bayi Kate-William?

Benarkah Ini Foto Bayi Kate-William?

Loading...
Khabar tentang lahirnya bayi laki-laki Kate Middleton kini tengah mengemuka hampir diseluruh media massa di seluruh dunia. Bayi tersebut lahir pada Isnin (22/7/2013) dengan ukuran berat badan 8 pound, 6 ons(3.8kg). 

Setakat ini belum dimumkan nama bayi laki-laki yang akan menjadi pewaris takhta kerajaan Inggeris tersebut.

Seiring dengan mengemukanya pemberitaan berkaitan kelahiran Bayi Kate Middleton di media massa, tentu akan membuat ramaiorang merasa penasaran untuk mengetahui  rupa paras sibayi. 

Berkaitan dengan hal tersebut tentu saja akan banyak masyarakat dunia yang cuba mencari foto bayi Kate Middleton tersebut melalui internet. 

Beberapa blogger yang mengetahui tentang minat para pencari maklumat di internet berkaitan dengan foto bayi Kate Middleton, menyebabkan kewujudan foto bayi yang didakwa sebagai pewaris takhta kerjaan Inggeris tersebut banyak beredar di beberapa blog. 



Adapun pada foto tersebut terlihat Putera William suami dari Kate Middleton sedang menggendong seorang bayi yang baru lahir. 

Meski demikian setakat ini belum ada penjelasan rasmi terkait dengan keberadaan foto bayi Kate Middleton yang beredar tersebut. 

Namun dari pemberitaan media  menyebutkan bahawa Kate Middleton dan Putera William tidak akan menjual foto bayi mereka ke mana-mana media.

 Dalam pemberitaan tersebut juga disebutkan bahawa seorang jurugambar rasmi Istana  akan mengambil gambar pertama bakalraja masa depan Inggeris itu dan foto itu nantinya hanya akan diedarkan oleh pihak Istana. 

Menelitidari pemberitaan tersebut maka sudah dapat dipastikan foto bayi Kate Middleton yang beredar saat ini bukanlah foto asli, sebab setakat ini belum ada khabar rasmi dari media massa berkaitan pengedaran foto bayi pewaris takhta kerajaan Inggeris yang dilakukan oleh pihak Istana.

Catat Ulasan

0 Ulasan