Imej Hantu Berjaya Dirakam?

Nampak jelas tak?...Okey..jangan terus percaya yer...
Tengok kat bawah ni lagi..


                                                     hhhmm..hantunya  sama kan??


                                                     zoom lagi....lebih jelas

                                       Hantu yang sama berada disemua tempat....hihi...


                                         So..jangan cepat2 caye tau...cantik hantu tu...

kredit foto:http://mrsamad.blogspot.com/

Ulasan

  1. ada kawan hana. dalam handset dia ada aplication hantu.. hehe bila snap ja gambar ada hantu.. huhu

    masa tu tengah makan kat gerai waktu senja..dia pun saja2 la buat kuar hanset nak ambik gambar hana berlatar belakang waktu senja. sekali 'hantu' kat sebelah hana.. hehe mmg nampak mcm betul je 'hantu' tu tapi was2 la. sebab hana xrasa angin ke seram sejuk ke.

    BalasPadam
  2. huhuhu~ skngni macam2 bule edit..bnda yang tak ada jd ada

    BalasPadam
  3. @krole
    betul..tu yg x leh percaya seratus peratus

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!