Giler....Hobinya Minum Kopi Melalui B****t!!

Kopi banyak membuat orang ketagihan, kerana serbuk hitam yang berasal dari biji tanaman kopi ini memang mengandungi kafein yang boleh membuat orang adiksi. Tapi yang aneh, sepasang suami isteri justru ketagihan 'minum' kopi dengan cara memasukkannya melalui dubur.



Pasangan suami isteri, Mike dan Trina, mempunyai ketagihan aneh dengan menghabiskan sebahagian besar hari-harinya di bilik mandi. 


Bukan untuk mandi atau bebersih, melainkan melakukan ritual 'minum' kopi lewat dubur yang disebut coffee enema. Pasangan yang berasal dari St Petersburg, Florida, ini sangat taksub memasukkan kopi langsung ke usus dengan bantuan selang yang dimasukkan melalui dubur. 

Menurut mereka, cara ini dapat membersihkan usus dan saluran pencernaan. "Saya suka cara ini. Ini membuat saya merasakan keghairahan," ujar Trina kepada ABC News, seperti dilansir Daily Mail, Selasa (12/2/2013). Untuk melakukan ritual coffee enema , pasangan ini terlebih dahulu memanaskan kopi di dapur kemudian menempatkannya di ember dan membawanya ke bilik mandi. 

Di bilik mandi, Mike dan Trina berbaring dan menyambung ember berisi kopi dengan anusnya. Tentu saja ember tersebut sudah diubahsuai dengan memberikan selang yang dapat mengalirkan kopi ke dalam dubur. 

Keseluruhan ritual ini boleh memakan masa hingga 5 jam, dari persiapan hingga selesai. Dalam sehari, sekurang-kurangnya mereka 4 kali melakukan ritual. Trina bahkan mengakui pernah melakukannya 9 hingga 10 kali dalam masa 24 jam. 

Kerana sangat menyita waktu, mereka pun jarang keluar rumah untuk jangka masa yang lama. Semua kerja dilakukannya dari rumah. Mereka bahkan lebih sering membaca, mendengar muzik, menonton televisyen atau bersantai di bilik mandi. 

Baik Trina maupun Mike sebenarnya tidak suka minum kopi secara normal dari mulut, tapi entah mengapa mereka justru sangat suka memasukkannya langsung dari lubang  dubur. Kecanduan ini bermula sejak dua tahun yang lalu, 

ketika Trina mula menggunakan coffee enema untuk merawat masalah pencernaan dan hati yang dideritanya. Walaupun tidak ada kajian perubatan tentang coffee enema, Trina dan Mike mengaku merasakan manfaat dari kebiasaan aneh tersebut. 

Pada awalnya, Mike merasa jijik saat pertama kali melihat Trina melakukan ritual tersebut. Namun setelah mencubanya sendiri, ia malah jadi ketagihan hingga sekarang. Untuk ritual coffee enema, Mike menyukai kopi espresso grind. Sedangkan Trina lebih suka kopi hangat dan kental, yang menurutnya dapat memberikan sensasi aneh saat melewati dubur dan usus. 

Trina pernah cuba menghentikan kebiasaan tersebut, tapi keadaannya malah jadi lebih buruk. Ia pun memutuskan melakukannya setiap hari dan sekerap yang ia boleh. Beberapa pengamal perubatan alternatif percaya bahawa coffee enema atau disebut juga terapi Gerson, dapat merangsang hati dan membantu menghilangkan racun dari tubuh. 

Ada pula yang mengatakan bahawa terapi ini sebagai rawatan alternatif untuk kanser, walaupun tidak ada kajian yang dapat membuktikannya. Doktor mengatakan bahawa manfaat kesihatan dari detoksifikasi tersebut pada umumnya belum terbukti. 

Coffee enema khususnya boleh berpotensi berbahaya bila digunakan secara berlebihan. Risiko kesihatannya antara lain dehidrasi, ketidakseimbangan elektrolit, ketagihan kafein dan kerosakan rangkaian. 

Ahli perubatan juga bimbang orang-orang menganggap coffee enema sebagai terapi ilmiah, sehingga akan melupakan rawatan perubatan yang sudah jelas-jelas terbukti.


p/s  korang jgn cari pasal lak nak cuba,kan heboh lak satu M'sia..wat malu jer....

Ulasan

  1. amboi mmg takder keje akk ni....terlebih2 tu

    BalasPadam
  2. @cikgu mat
    hihi..mmg x de kije...yg pasti akak x minum kopi kut tmpt larangan tu..ekekek

    BalasPadam
  3. @weschairs
    ishk..mmg pelik2 diorang ni..macamana boleh terpikir kesitu

    BalasPadam

Catat Ulasan

jerit kat sini

Catatan popular daripada blog ini

Suami Isteri...Kena Baca Ni..(Sorry..ada unsur2 18sx sikit...sikit jer tau...)

Bila Bersalin,Kena B***l Juga Ke?

Misteri Apa Yang Ada DiBukit Hantu?Lihat!!